Ebook od AtomStore, czyli kompleksowy przewodnik po sprzedaży międzynarodowej
Cyfryzacja i coraz większe znaczenie technologii w życiu człowieka sprawia, że geograficzna granica pomiędzy państwami się zaciera. Według European Ecommerce Report 2022 zakupy w internecie stanowiły 10-15% sprzedaży detalicznej we wszystkich państwach Unii Europejskiej. Wzrostowi e-handlu sprzyjają działania UE na rzecz zunifikowanego rynku, coraz lepsze narzędzia i szeroka oferta dostawców oraz wyższy poziom zaufania. Pobierz praktyczny e-book i dowiedz się więcej o sprzedaży zagranicznej.
Sprzedaż zagraniczna nazywana jest też często transgraniczną lub cross-border’em. Ta część handlu międzynarodowego, może być realizowana w różny sposób - m.in. przez e-commerce, wymaga to jednak uwzględnienia różnych przepisów i wymagań podatkowych oraz dokładną analizę zachowań i nawyków konsumenckich.
Dlaczego warto pobrać e-book o sprzedaży zagranicznej od AtomStore?
E-book “5 kroków do skutecznej sprzedaży zagranicznej w e-commerce. Jak rozpocząć sprzedaż międzynarodową i osiągnąć sukces?” to kompleksowy przewodnik, który zawiera wszystkie niezbędne informacje dotyczące ekspansji zagranicznej. Pomimo wielu możliwości i dostępnych rozwiązań to nadal niewielu polskich sprzedawców decyduje się na włączenie do strategii planów na rozwój międzynarodowy. Duże przedsiębiorstwa stawiają na dywersyfikację w oparciu o zagraniczne rynki, które dodatkowo starają się w szybkim tempie pochłonąć. Ich strategia działa, a dynamika wzrostu w cross-border jest bardzo wysoka.
Ściągnij e-book i dowiedz się:
- Dlaczego warto rozważyć międzynarodowy sklep internetowy?
- Co warto badać i analizować na zagranicznych rynkach?
- Jak wybrać platformę e-commerce, która efektywnie pomoże wyjść na rynki zagraniczne?
- Jak przygotować sklep do sprzedaży towarów na obcym rynku?
- Jak pozycjonować międzynarodowy sklep online?
- Jak uruchomić własny sklep internetowy na rynku zagranicznym na AtomStore krok po kroku?
Co wyróżnia e-book o sprzedaży zagranicznej od AtomStore?
Jest on kompleksowym zbiorem, który pomoże Ci zgłębić temat sprzedaży zagranicznej. Dodatkowo znajdziesz w nim mnóstwo case study sklepów internetowych, które wdrożyły sprzedaż na rynku zagranicznym, a to wszystko opatrzone jest statystykami.
W projekcie wzięli udział liderzy rynku e-commerce w Polsce: agencja SEO/SEM Sempai, agencja consultingowa Strigoo, agencja UX Ideacto, firma logistyczna specjalizująca się w przesyłkach międzynarodowych Olza Logistic oraz Kancelaria Radcy Prawnego Natalia Stojanowska.
E-book objęły patronatem medialnym największe redakcje branżowe: E-commerce w Praktyce, mamsklep.pl, samodzielnyprzedsiebiorca.pl oraz ecomersy.pl.
Nie czekaj, pobierz e-book od AtomStore i zobacz, jak przygotować swój sklep internetowy do międzynarodowej sprzedaży towarów.
Autor: Tomasz Łysoń