Z systemami FK, magazynowymi
AtomStore został zintegrowany z najważszniejszymi programami finansowo-księgowymi oraz systemami ERP dostępnymi na rynku:
- InFakt.pl
- Subiekt
- WF-Mag
- Kamsoft
- Comarch Optima
- Comarch XL
- wFirma.pl
Moduły integracji z programami księgowo-magazynowymi są płatne dodatkowo zgodnie z aktualnym cennikiem usług AtomStore.
Istnieje także możliwość zamówienia integracji z innymi popularnymi programami (np. Enova, SoftLab, itp.) - w celu uzyskania szczegółowej informacji prosimy o kontakt z działem sprzedaży.
Jakie procesy obejmują moduły integracji?
Zakres integracji zależy od stopnia złożoności programu FK/ERP.
W przypadku integracji z systemem Subiekt oraz WF-Mag zintegrowane zostały podstawowe procesy - tworzenie kartotek, zarządzanie cenami i stanami magazynowymi oraz pobieranie zamówień ze sklepu do systemów FK/ERP.
Integracja z systemami Comarch Optima obejmuje bardziej złożone procesy jak zarządzanie atrybutami, aktualizacje statusów zamówień, wiele magazynów, rezerwacje. W przypadku Comarch XL możliwe jest zarządzanie gratisami, grupami Klientów, cennikami czy promocjami.
Integracje z hurtowniami
Gotowe łączniki pozwalają na połączenie magazynu sklepu z ofertą dostawców i wygodną aktualizacje danych. W zależności od tego jakie dane udostępnia dostawca, AtomStore może tworzyć i aktualizować kartoteki, aktualizować stany oraz zarządzać cenami sprzedaży.
Aktualnie dostępne są następujące moduły integracji:
Action, Ateneum, Azymut, Azymut e-booki, Rekman, Sferis, PowerBike, TXM.
Dzięki dużej elastyczności modułu Dostawcy istnieje możliwość zamówienia łącznika dla innych popularnych hurtownii - w celu uzyskania szczegółowej informacji prosimy o kontakt z Działem Sprzedaży.
Jak działa integracja z dostawcą?
Moduł dostawcy oraz gotowe łączniki umożliwiają szybkie uruchomienie integracji i sprzedaż na zasadach just in time, dropshippingu czy extended shippingu.
Po uruchomieniu modułu dostawcy oraz łącznika dla wybranych dostawców możliwe jest ustawienie:
- częstotliwości odświeżania danych od dostawcy,
- marży z jaką ma być sprzedawana oferta od danego dostawcy,
- statusów dostępności dla danego dostawcy,
- progów ufności (minimalnego stanu magazynowego który jest sprzedawany).
Dzięki działaniu integracji system może pobierać aktualne stany, ceny, tworzyć kartoteki towarowe i przypisywać je do odpowiednich kategorii.
Dzięki modułowi Polityki cenowej AtomStore przełącza automatycznie dostępności i ceny w zależności czy oferowany produkt znajduje się na magazynie własnym, czy też magazynie jednego z dostawców.
Z systemami płatności
System AtomStore został zintegrowany z następującymi systemami płatności internetowych:
W przypadku jeśli chcą Państwo korzystać z innego popularnego systemu płatności internetowych, prosimy o kontakt.
Integracje z systemami Allegro, eBay, Ceneo oraz Google Merchant
Dzięki zaawansowanym modułom integracji sklep może w łatwy sposób dodać swoja ofertę między innymi na:
- Allegro,
- Ebay,
- Kup na Ceneo,
- Zakupów Google.
Moduły integracji pozwalają miedzy innymi na grupowe wystawianie ofert, automatyzację zarządzania stanami i ceną oraz pobieranie zamówień do AtomStore i realizację zamówień bez wychodzenia z panelu sklepu. Czytaj więcej w dziale Multichannel.
Integracje z porównywarkami
AtomStore oferuje rozwiązanie, które pozwoli wykorzystać pełen potencjał międzynarodowego handlu internetowego. Dzięki naszej platformie, możesz w pełni zintegrować Twój sklep internetowy z wiodącymi porównywarkami cenowymi w Polsce i Europie. AtomStore umożliwia generowanie plików XML do popularnych porównywarek, dzięki czemu możesz zdobyć nowych klientów i zwiększyć swoje zyski.
AtomStore umożliwia generowanie plików XML dostosowanych do wymagań wszystkich najpopularniejszych porównywarek cenowych dostępnych w internecie. Dzięki tej funkcjonalności, możecie dotrzeć do szerokiego grona klientów zarówno na rodzimym rynku, jak i za granicą.
- Moduł eksportu umożliwia dostosowanie cen (wybór cennika) specjalnie dla każdej porównywarki cenowej. To oznacza, że możesz elastycznie dostosować strategie cenowe, by lepiej odpowiadały oczekiwaniom klientów korzystających z różnych porównywarek. Dzięki temu zyskujecie przewagę konkurencyjną i maksymalizujecie zyski.
- AtomStore dostarcza narzędzi do śledzenia i analizy wielkości sprzedaży z podziałem na poszczególne porównywarki cenowe. Dzięki temu otrzymujesz pełny wgląd w efektywność każdej z tych platform i możesz dostosować swoje strategie do wyników.
Integracja AtomStore z Google Shopping i Google Merchant Center
Google Shopping to usługa oferowana przez Google, która umożliwia sprzedawcom internetowym promowanie swoich produktów w wynikach wyszukiwania na platformie Google. Google Merchant Center jest narzędziem stworzonym przez Google, które służy do zarządzania danymi produktów, które sprzedawcy przesyłają do Google Shopping.
- AtomStore pozwala generować pliki XML (feed produktowy) niezbędne do integracji z usługami Google. Moduł umożliwia eksport do formatów przygotowanych dla różnych krajów - np. Polski, Czech, Niemiec, Francji czy Wielkiej Brytanii.
- Podobnie jak w przypadku innych porównywarek, Google Shopping zintegrowany został z mechanizmem cenników, dzięki temu możliwe jest ustalenie innego poziomu cen dla porównywarki Google.
Integracje z kurierami
AtomStore posiada moduły integracji z najważniejszymi firmami kurierskimi działającymi w Polsce oraz za granicą:
Integracje umożliwiają:
- tworzenie przesyłek po API, w tym pobraniowych,
- drukowanie listów przewozowych,
- drukowanie list zbiorczych dla kurierów,
- przypisywanie numeru listu do zamówienia i wysyłanie informacji do klientów,
- wysyłkę informacji o planowanym dostarczeniu oraz kod śledzący paczaki w wiadomości transakcyjnej,
- automatyczną zmianę statusu po odbiorze paczki przez kuriera i klienta,
- mierzenie statystyk dotyczących średniego czasu dostawy oraz terminowości dostawy.
Wszystkie operacje odbywają się bezpośrednio w panelu AtomStore, administrator nie musi wchodzić do systemu kuriera w celu definiowania przesyłek czy wydruku listów.
Pozostałe integracje (kody marketingowe)
Poniżej znajduje się lista systemów zintegrowanych z systemem AtomStore:
- A4B
- AdForm.com
- Afiliant.com
- Cash4free.pl
- Ceneo - Zaufane Opinie
- Facebook - Piksel konwersji, Piksel remarketingowy
- Google Analytics (w tym Universal Analytics, Enhanced Ecommerce, remarketing)
- Google Tag Manager
- Google Site Verification
- Go.pl
- Kody Rabatowe
- Opineo - Widget
- Opinie Okazje.info
- Quartic
- RTBHouse
- Salesmanago.pl
- Tidio Chat
- TradeTracker
- Ve Interactive
- Velgid
- Wnetrzarium.pl
- WebePartners
- Zopim Chat
Integracja z systemem xSale
Wszystkie niezbędne integracje dla Twojego e-commerce:
- Platformy e-commerce – z poziomu xSale wystawisz produkty w wielu różnych kanałach sprzedaży.
Allegro, eBay, Amazon, Zalando i wiele innych; - Kurierzy / przewoźnicy - szybka realizacja przesyłek dzięki integracji z większością firm kurierskich.
DPD, InPost, GLS, DHL, FedEx, Poczta Polska i wiele innych; - Systemy ERP - dwukierunkowa integracja z systemem ERP jest standardem xSale. Zapewnimy Ci
najszybsze czasy synchronizacji danych między ERP a Twoimi kanałami sprzedaży, dzięki czemu
Twoja oferta będzie zawsze aktualna; - Automatyzacja ERP - automatyzujemy popularne procesy w ERP, dzięki czemu nie musisz już
ręcznie generować faktur, wydań magazynowych oraz wysyłać e-maili do klientów. xSale zrobi to za
Ciebie; - Silnik wydruków - automatyczny wydruk etykiet kurierskich i dokumentów magazynowych.
Najważniejsze funkcje xSale:
- błyskawiczna synchronizacja stanów magazynowych na wszystkich kanałach sprzedaży;
- zarządzanie zamówieniami ze wszystkich kanałów sprzedaży;
- natychmiastowa zmiana cen produktów na wszystkich kanałach sprzedaż;
- zaawansowane zarządzenie produktem i ofertami na wszystkich kanałach sprzedaży;
- automatyzacja przedsprzedażowa i posprzedażowa systemów magazynowo księgowych;
- wielojęzyczność, wielowalutowość i OSS;
- nadawanie przesyłek z jednego panelu (automatycznie, pojedynczo lub masowo);
- automatyczne zmiany statusów na wszystkich kanałach sprzedaży.
Integracja z BaseLinker
Dzięki zaawansowanej dwustronnej integracji z systemem BaseLinker istnieje możliwość:
- przesyłania zamówień z AtomStore do BaseLinkera,
- przesyłania produktów z BaseLinkera do AtomStore,
- eksport produktów z AtomStore do magazynu BaseLinkera,
- import zamówień z managera zamówień BaseLinker do panelu sklepu AtomStore i ich dalsza obsługa
Wykorzystanie BaseLinkera w połączeniu z AtomStore pozwala na jeszcze bardziej elastyczne i wygodne zarządzanie sprzedażą z wielu źródeł w jednym miejscu - do BaseLinkera przesyłane są zamówienia z wielu marketplaces (w tym m.in. z Allegro, Amazon, eBay, empik.com). Następnie możesz przekazać je do AtomStore i wysyłać razem z zamówieniami ze e-sklepu. Jednocześnie możesz eksportować informacje o produktach, ich cenach, wariantach i stanie magazynowym z magazynu w BaseLinker do sklepu na AtomStore i na odwrót - z panelu sklepu do zewnętrznego narzędzia.
Integracja z Thulium
Thulium to narzędzie do obsługi połączeń telefonicznych, e-maili, messengera i czatów od klientów. Wprowadza porządek w obsłudze klienta i ułatwia zarządzanie całością komunikacji. Dzięki synchronizacji danych między AtomStore a Thulium obsługa zamówień stanie się wygodniejsza. W Thulium będą pojawiać się szczegółowe informacje o zamówieniach, a aktualizacja danych klienta w AtomStore będzie oznaczać aktualizację również w Thulium. Wszystko to w służbie szybkiej obsługi klientów sklepów internetowych.
Najważniejsze korzyści z integracji Thulium i AtomStore:
- Automatyczna wymiana danych pomiędzy systemami.
- Wszystkie dane o kliencie w jednym miejscu.
- Zintegrowany proces sprzedaży i obsługi klienta.
- Szybkie przejście z Thulium do karty klienta w AtomStore.
- Wygodna i szybka obsługa zamówień i reklamacji.
Integracja z SMSAPI
SMSAPI to platforma do komunikacji mobilnej, w szczególności masowej wysyłki wiadomości SMS, poprzez panel klienta, aplikację mobilną lub prosty i łatwy w integracji interfejs SMSAPI umożliwiający integrację z własnymi systemami informatycznymi, m.in. e-commerce lub CRM.
Dzięki integracji z SMSAPI masz możliwość:
- zautomatyzować cykliczny newsletter SMS;
- odzyskiwać porzucone koszyki;
- rekomendować SMS-em produkty komplementarne;
- wysyłać automatyczne wiadomości SMS do nieaktywnych klientów;
- wysyłać automatyczne powiadomienia o statusie zamówienia.
Integracja z WMS Futuriti
System WMS Futuriti to oprogramowanie do zarządzania ruchem produktów w magazynie, dzięki czemu Twój sklep zyskuje przewagę konkurencyjną oraz zwiększa potencjał na rynku.
Najważniejsze korzyści dla Twojego sklepu:
- Wzrost wydajności magazynu.
- Możliwość zwiększenia liczby realizacji zamówień.
- Zmniejszenie pomyłek podczas kompletacji zamówień.
- Spadek liczby reklamacji i zwrotów wynikających z błędów magazynierów.
- Synchronizacja stanów magazynowych z platformą AtomStore w czasie rzeczywistym.
- Szybkie generowanie listów przewozowych.
- Ograniczenie kosztów – mniejszy zespół robi więcej w krótszym czasie.
- Krótszy czas przyjmowania i wydawania towarów.
Integracja z TrustMate
TrustMate to kompleksowy system do zbierania, wyświetlania i całościowego zarządzania opiniami w Internecie.
Tym co go wyróżnia, jest unikalny na skalę światową system podpowiedzi do opinii, który pomaga klientom w napisaniu długiej i szczegółowej recenzji, podpowiadając dedykowane, przygotowane specjalnie dla sklepu i danego towaru/usługi frazy, które dzięki zawartości słów kluczowych, poprawiają SEO strony i jej pozycję w wynikach wyszukiwania Google.
Zbierane z TrustMate opinie, mają średnio ponad 200 znaków długości, czyli nawet 10x więcej niż średnia rynkowa.
Korzystając z TrustMate możesz:
- automatycznie wysyłać do swoich klientów spersonalizowane zaproszenia do wystawienia opinii (umożliwiające wystawienie oceny bezpośrednio z maila);
- zbierać długie i szczegółowe opinie poprawiające Twoje SEO i pozycję w Google;
- skorzystać z profesjonalnych tłumaczeń opinii i łatwiej zyskać zaufanie klientów na nowych rynkach;
- mediować negatywne oceny, co w 60% przypadków prowadzi do porozumienia;
- sprawić, że przy Twoich produktach pojawią się gwiazdki Google;
- zarządzać opiniami z różnych źródeł w jednym miejscu;
- zbierać opinie offline dzięki dedykowanym kodom QR umieszczonym np. na opakowaniu;
- zmniejszyć liczbę zwrotów dzięki sondażom produktowym zintegrować się w kilku prostych krokach - łatwo i błyskawicznie.
Integracja z InPost Pay
Zakupy, płatność i dostawa w jednym przycisku, czyli InPost Pay – wyjątkowe rozwiązanie technologiczne dla Twojego e-sklepu. Dzięki niemu Twoi klienci zyskają szybszą finalizację zakupów, a Ty odnotujesz wzrost konwersji i retencji!
InPost Pay to nie tylko szybkie i wygodne zakończenie zakupów. To także podgląd Twoich zamówień, status ich realizacji oraz ulubione formy dostawy (InPost Paczkomat®, InPost Kurier, PaczkoPunkt) i najpopularniejsze metody płatności (karta płatnicza, BLIK, Apple Pay, Google Pay).
Wprowadź InPost Pay w swoim sklepie i zyskaj nawet 11 milionów nowych klientów – użytkowników aplikacji InPost Mobile!
Korzyści dla Twojego e-sklepu:
- Wzrost konwersji i nowi klienci
- Spadek porzuconych koszyków
- Większa częstotliwość zamówień
- Wizerunek nowoczesnego sklepu
- Bezpieczeństwo i satysfakcja klientów
Integracja z Zaufane.pl
Narzędzie Zaufane.pl to integralne rozwiązanie, które pomaga firmom B2B i B2C w budowaniu solidnej reputacji poprzez skuteczny marketing opinii. Jako oficjalny partner Google i zgodny z dyrektywą Omnibus, zautomatyzowany system gromadzi recenzje transakcyjne, wyświetlając je jako złote gwiazdki na stronie internetowej, w reklamach Google, Microsoft Ads oraz wynikach organicznych.
Zaufane.pl powstało w 2019 roku w Rzeszowie w partnerstwie technologicznym z eKomi.
Korzyści z wdrożenia Zaufane.pl:
- Dzięki sprawdzonej technologii proces gromadzenia, zarządzania oraz prezentowania autentycznych recenzji zarówno produktowych, jak i o sprzedawcy staje się łatwy i efektywny, co przekłada się na wzrost sprzedaży i budowanie zaufania klientów do marki.
- Ponadto dzielenie się zebranymi pozytywnymi doświadczeniami klientów ma ogromne znaczenie, ponieważ tworzy social proof.
- W Zaufane.pl każda opinia przechodzi przez dokładną weryfikację, za każdym dodanym komentarzem stoi zespół moderacyjny, który działa w 26 językach. To znacząca zaleta pod kątem ekspansji międzynarodowej, dzięki temu recenzje będą rzetelne nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie.
Integracja z eParagony
System eparagony.pl to pierwszy i największy w Polsce HUB e-paragonów fiskalnych dla biznesu. Umożliwia wystawianie pełnoprawnych paragonów elektronicznych – czyli takich, które zastępują konieczność drukowania wersji papierowej. Uruchomienie e-paragonów obniża koszty prowadzenia biznesu, w pełni automatyzuje fiskalizację i usprawnia procesy logistyczne czy księgowe. Nie wspominając o ich wartości ekologicznej!
Masz dość drukowania tradycyjnych paragonów? Postaw na paragony elektroniczne!
- Wystawiając e-paragony fiskalne nie musisz już drukować paragonów papierowych i umieszczać ich przed wysyłką w paczkach czy wystawiać faktur imiennych – cały proces fiskalizacji staje się w pełni automatyczny.
- Usprawnia to logistykę zamówień, procesy księgowe i jednocześnie obniża koszty: pracy, papieru, energii, sprzętu fiskalnego, księgowości...
- Dzięki bezpośredniej integracji AtomStore z eparagony.pl, największym w Polsce HUBem e-paragonów, uruchomienie usługi w AtomStore zajmuje dosłownie kilka kliknięć.
- Rejestrując się przez link, otrzymasz 30 dni korzystania z usługi za darmo.
Integracja z Brandly360
Brandly360 analizuje różne aspekty cyfrowej półki, na którą składają się m.in.: monitoring cen i dostępności produktów, automatyzacja cen, jakość treści związanej z produktem w e-commerce, ocena sentymentu i poszczególnych opinii o produktach, analiza działań promocyjnych marki i jej konkurentów. System, wspierany przez autorskie algorytmy AI, celnie rozpoznaje te same, a także podobne funkcjonalnie produkty. Dostarcza jakościowych danych, służących budowaniu = efektywnych, zautomatyzowanych strategii promocyjnych i pricingowych.
Wdrażając Brandly360, e-commerce zyska precyzyjne dane, które pozwolą:
- na optymalizację polityki cenowej z wykorzystaniem funkcji monitoring cen produktów,
- zadbać o dystrybucję w omnichannel (korzystając z modułu dostępności produktów),
- dzięki dynamic pricing dynamicznie dostosować ceny produktów do aktualnej sytuacji rynkowej, wyprzedzając ruchy konkurencji,
- potwierdzić jakość ekspozycji asortymentu na cyfrowej półce, identyfikując obszary do optymalizacji, wykorzystując funkcję analizy opisy produktów i monitoringu komentarzy oraz ocen,
- ulepszyć standardy marketingu, weryfikując akcje promocyjne i strategie cross-sell,
- zwiększyć widoczność marki, dbając o skuteczne jej pozycjonowanie na rynku.