Minimum logistyczne pozwala określić wartość towaru niezbędną do złożenia zamówienia. To rozwiązanie ma trzy zalety:
- zwiększa wartość koszyka
- kontrola wielkości sprzedaży - nie będziesz sprzedawał poniżej progu opłacalności
- niższe koszty dystrybucji - pełna paleta czy zbiorcze opakowanie produktów to tańsza i łatwiejsza dostawa
Optymalizuj zarządzanie sprzedażą w swojej firmie. Im większe zakupy robi Twój klient, tym mniejsze koszty operacyjne dla Ciebie. W AtomStore może ustawić:
1) minimalną wartość zamówienia , poniżej której nie zostanie ono zrealizowane;
2) zniżki (lub darmową dostawę), które naliczą się automatycznie za dodanie do koszyka określonej liczby produktów.
Długotrwałe relacje z klientem należy utrzymywać. System e-commerce B2B pozwala na przypisywanie indywidualnych cen stałym kontrahentom, które zachęcają ich do kontynuowania współpracy. Po zalogowaniu się do panelu, kontrahent widzi ceny przypisane tylko do niego.
Oprócz indywidualnych cenników, możesz targetować promocje w sklepie. Tworząc obniżkę na wybrany produkt, handlowiec może bardzo konkretnie zdefiniować, kogo ma ona dotyczyć - nawet z imienia i nazwiska!
Kredyt kupiecki pozwala Ci oferować o wiele lepsze warunki finansowe od Twojej konkurencji. Dla Twojego klienta kredyt kupiecki oznacza utrzymanie płynności finansowej oraz lepsze warunki przy terminowych spłatach kredytu. Dla Ciebie - szansa na pozyskanie nowych klientów, dzięki preferencyjnym warunkom sprzedaży.
- łatwe włączenie kredytu na koncie kontrahenta
- ustawienie maksymalnego i bieżącego poziomu wykorzystania kredytu kupieckiego
- zsynchronizować limity dla danego klienta z danymi w ERP
Moduł sprzedaży dropshippingowej pozwala na realizowanie zamówień od klientów hurtowych (np. sklepów internetowych) i wysyłanie ich bezpośrednio do klienta końcowego.
AtomStore umożliwia integrację z każdą hurtownią np. za pośrednictwem pliku XML, który aktualizowany jest automatycznie, dzięki autorskiemu modułowi importu.
AtomStore posiada rozbudowane możliwości promocyjne - zarówno znane te z B2C, jak i typowe dla relacji B2B. Możesz tworzyć promocje o ograniczonym czasie trwania. System dla B2B oferuje również możliwość przypisania konkretnej promocji na wybrane produkty indywidualnie do kontrahentów lub grup klientów.
O akcjach promocyjnych możesz poinformować odbiorców dzięki modułowi newslettera z nowościami i rekomendacjami w zależności od profilu danego klienta.
- przypisać promocję na wybrane produkty do klienta, grupy lub segmentu klientów, również w oparciu o ich zachowanie w Twoim sklepie online
- dodawać próbki jako gratisy
- tworzyć promocje i wyprzedaże sezonowe
- wysyłać newslettery z nowościami, promocjami oraz rekomendacjami zakupowymi
Pozyskanie nowego klienta jest 6-7x droższe niż utrzymanie obecnego. Warto nagradzać swoich lojalnych kontrahentów odpowiednio do generowanego przez nich obrotu. Możesz to zrobić za pomocą programu lojalnościowego.
- przywiązanie klienta do sklepu dzięki przyszłym korzyściom finansowym
- zamiast rabatu możesz oferować inne formy nagrody - darmowa dostawa lub gratisy
Klienci B2B szukają informacji o tym, na co aktualnie jest popyt, co jest obecnie trendem lub jakich zakupów dokonuje konkurencja. Chcą wiedzieć, co sprzedaje się najlepiej, aby móc zaoferować to u siebie. W AtomStore rekomendujemy produkty za pomocą:
- sekcja nowości, zapowiedzi, polecane produkty czy bestselleryna stronie
- cross-selling, czyli sugerowanie podobnych produktów, które wybierali również inni klienci
- rekomendacje w kategoriach
Moduł RMA pozwoli na sprawne zarządzanie procesem reklamacji. Bazuje na systemie ticketowym, co znacząco upłynnia pracę oraz zarządzanie zgłoszeniami.
Klienci mogą zgłaszać reklamacje, gwarancje, zwrot lub rejkomię za pośrednictwem platformy. Opiekun klienta załatwia wszystkie formalności przez system, dzięki czemu pracuje efektywniej.
- kontrola procesów reklamacyjnych
- obniżenie kosztów obsługi reklamacji np. telefonicznie czy mailowo
Ofertowanie kojarzy się z powtarzalnym, kompletnie niezautomatyzowanym obowiązkiem. Moduł w systemie B2B pozwala przyspieszyć pracę i w efekcie skrócić np. czas odpowiedzi.
Handlowiec może tworzyć też bazowe oferty, które wysyła wielu klientom (np. z nowościami). Może je również grupować oraz tworzyć w nich różne warianty oraz dawać wybór klientowi.
Moduł handlowca został napisany w technologii RWD. Dzięki temu każdy handlowiec może zabrać go w podróż służbową na tablecie czy smartfonie. W trakcie wizyty u klienta może stworzyć wstępny koszyk lub gotową ofertę.
Handlowiec może też przejąć koszyk kontrahenta, modyfikować ceny, a nawet finalizować zakupy z cenami specjalnymi w obecności klienta.