Poznaj trendy na 2025 rok w e-commerce Zapisz się na webinar

Wyjdź naprzeciw potrzebom klientów b2b

Korzyści, jakie da Ci system e-commerce B2B

Przyjazne zakupy dla B2B oparte o rozwiązania B2C

Twoi Klienci czerpią doświadczenia zakupowe z prywatnych zakupów w internecie. Dlatego cenią sobie wygodę, przejrzystość informacji, możliwość przeglądania towaru, porównania go i zamówienia kiedy i jak im pasuje.

 

Dodane do koszyka produkty mogą edytować bez konieczności kontaktu z działem handlowym lub przekształcone w stałe zlecenia. Dzięki platformie e-commerce dla B2B Klienci mogą opłacić zamówienie za pomocą szybkich i wygodnych płatności.

78%

osób związanych z B2B przyznaje, że najchętniej składałby zamówienie poprzez platformę e-commerce

 

Całodobowy dostęp do Twojej oferty

Uruchamiając system e-commerce B2B dajesz dostęp do swojej oferty obecnym i potencjalnym kontrahentom 24/7. Oznacza to, że klienci mogą przeglądać ją kiedy im wygodnie oraz zmawiać poza godzinami pracy działu handlowego.

 

Platforma e-commerce B2B to również pozycjonowanie Twojej oferty w sieci. Dzięki temu łatwiej trafią na nią nowi klienci, którzy poszukują Twoich produktów.

 

 

Wygodne zakupy dla Klienta, łatwa sprzedaż dla Ciebie

Skatalogowane produkty, szybka nawigację, wyszukiwarka, filtrowanie po atrybutach, zdjęcia, wyczerpujące opisy, dane techniczne produktów i rekomendacje - takie udogodnienia znajdą klienci w twoim sklepie internetowym B2B.

 

Ty otrzymasz jeden, spójny i prosty w obsłudze panel do zarządzania realizacją zamówień, wystawiania dokumentów sprzedażowych, możliwość łatwego dodawania nowych produktów i zarządzania ich dostępnością.

65%

firm korzysta z wyszukiwarek internetowych w celu poszukiwania dostawców

Zwiększanie wartości koszyka kontrahenta

Klient B2B cechuje się o wiele mniejszą zakupową spontanicznością niż konsument indywidualny. Jednak nawet w tym sektorze można zastosować rozwiązania, które zwiększą wartość koszyka.

  • minimum logistyczne, czyli minimalna wartość wybranego towaru niezbędnej do złożenia zamówienia
  • cross-selling, czyli sugerowanie podobnych produktów, które wybierali również inni klienci
  • sekcja nowości, polecane produkty czy bestsellery
Zwiększenie sprzedaży

System e-commerce B2B bezpośrednio wpływa na zwiększenie obrotów firmy. Liczne funkcje, które oferuje rozwiązanie od AtomStore, zaprojektowane są z myślą o zwiększaniu ilości zamówień.

 

System e-commerce B2B pozwala też zoptymalizować koszty związane z obsługą zamówień czy pracą działu handlowego.

 

Otwarcie na nowe rynki sprzedaży

Internet to możliwość rozwoju własnej firmy na nowych rynkach. Działasz na północy kraju? Rozpoczęcie sprzedaży na rynkach z południowej części kosztowałoby Cię wiele czasu i pieniędzy.

 

Platforma e-commerce B2B nie zna ograniczeń geograficznych. Dzięki niej nie musisz zatrudniać przedstawiciela, aby prowadzić sprzedaż na odleglejszych rynkach. Wystarczy inwestycja w marketing, aby dowiedzieli się o Tobie potencjalni klienci.

 

 

Nowe modele sprzedaży

Nowoczesny system e-commerce B2B optymalizuje pracę całej firmy oraz pozwala oferować nowe modele sprzedażowe.

 

  • realizacja hurtowych zamówień z własnego magazynu
  • oferowanie modelu dropshippingu oraz just-in-time
  • sprzedaż na zasadach kontraktacji
  • poszerzenie terytorium sprzedaży

 

 

Przygotowanie oferty online
funkcja przygotowywania ofert w systemie b2b

Jednym z procesów, jaki można zautomatyzować w platformie od AtomStore jest przygotowanie ofert online. Moduł handlowca, który jest częścią naszego systemu B2B, pozwala na sporządzenie przejrzystych, interaktywnych, zgodnych z brandem firmy propozycji handlowych.

 

Automatyzacja to:

 

  • możliwość zarządzania koszykami klientów, przygotowywania indywidualnych i grupowych ofert oraz mierzenie efektywności handlowców
  • skrócenia czasu potrzebnego na sporządzenie dobrej oferty - wysyłka, negocjacje i akceptacja oferty - wszystko odbywa się w systemie

 

Poznaj Atomstore e-commerce B2B w 30 minut

Umów się na webinar

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska