Poznaj trendy na 2025 rok w e-commerce Zapisz się na webinar

Blog

16.06.2015
Funkcje

Promocje wiązane

Promocje wiązane to moduł umożliwiający tworzenie promocji zależnych od spełnienia przez użytkowników określonych warunków - np. dodanie do koszyka 1 lub więcej produktów z danej kategorii czy producenta.

Przykładami zastosowania mogą być np. promocje:

  • Kup dowolną kurtkę - otrzymasz czapkę gratis (rabat 100%),

  • Kup laptop Lenovo o wartości minimum 2000zł - otrzymasz rabat 50% na dowolna torbę na laptopa,

  • Kup dowolną rzecz - drugą tańszą kupisz za pół ceny (rabat 50%),

  • itp.

 

Moduł do tworzenia warunków wykorzystuje funkcję Dynamicznych list produktów. Aby dodać nową promocję wiązaną kluczowe jest uprzednie przygotowanie stosownych list dynamicznych, które wyłonią produkty objęte promocjami wiązanymi.

W celu dodania nowych list dynamicznych bądź edycji istniejących należy przejść do Katalog → Dynamiczne listy (szczegółowy opis działania i konfiguracji dynamicznych list znajduje się w Bok: Pomoc → Katalog produktów → Dynamiczne listy).

 

 

Dodawanie nowej promocji wiązanej umożliwia konfigurację następujących opcji:

  • określenie nazwy promocji – pozwala to na szybką identyfikację promocji w systemie przez administratorów,

  • opcjonalne określenie daty trwania promocji – przedział od – do,

  • dynamiczne listy dla produktów bazowych - wybór produktów z tej listy wiązać się będzie z aktywacją promocji na produkty znajdujące się w obrębie dynamicznej listy produktu rabatowanego,

  • dynamiczna lista produktu rabatowanego - produkty znajdujące się na tej liście zostaną objęte promocją,

  • wyrażony w procentach rabat przysługujący na produkty rabatowane.

 

 

Lista aktywnych promocji:

 

W przypadku gdy klient ma w koszyku produkt uprawniający do 2 zniżek, np. rower o wartości > 1000zł uprawnia do zniżek:

  • rabatu na kask -20%,

  • rabatu na dzież -50%,

system wyliczy wyższą wartość rabatu i ten zostanie przyznany klientowi.

 

 

Cena detaliczna butów wynosi 103,32:


Moduł promocji wiązanych to bardzo elastyczne narzędzie, które umożliwia tworzenie zupełnie nowych rodzajów promocji w sklepie internetowym. AtomStore jako jedyna platforma na rynku polskim udostępnia tak zaawansowane narzędzia kształtowania oferty sklepu internetowego.


Autor: Łukasz Plutecki

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska