Aktualizacje AtomStore w maju 2015
W maju dodaliśmy wiele drobnych usprawnień do systemu AtomStore. Pojawił się także nowy bardzo rozbudowany moduł Promocje wiązane. Na temat działania tego modułu w najbliższych dniach przygotujemy oddzielną informacje. Zapraszamy do zapoznania się z pełną listą zmian.
4.4.13 (01.06.2015)
- Sprzedaż i promocje - dodano moduł promocji wiązanych (więcej informacji pojawi się w oddzielnym wpisie).
- Dodano moduł Komunikatów błędów w panelu (log systemowy).
- B2B - rabat za opakowania zbiorcze - dodano możliwość naliczania rabatu gdy ktoś kupił niepełne opakowania.
- Lista zamówień - dodano możliwość wyszukiwania po komentarzach.
- Edycja zamówienia - historia aktualizacji - dodano informację o tym, czy wiadomosć została wysłana do klienta.
- Kody marketingowe JS - dodano integrację z Convertiser.com.
- UPS - poprawiono generowanie przesyłki w przypadku braku e-maila klienta.
- Przypomnienie o cyklu produktu - dodano możliwość załączenia kodu rabatowego.
- Import płatności - dodano rozpoznanie po numerze listu przewozowego, ograniczono sprawdzanie zamówień do 3 miesięcy wstecz.
- Faktury korygujące - poprawiono wyliczanie wartości faktury korygującej na liście faktur.
- Lista cen - poprawiono wyliczanie ilości pasujących produktów.
- Kody marketingowe JS - dodano integrację z Salesmedia.pl.
- Zestawy - poprawiono wyliczanie statusu dostępności zestawu dla zestawów otwartych.
- Dostawy - dodano możliwość wyboru waluty dla ceny zakupu.
- Tworzenie produktu z wariantami - poprawiono zapis ceny dla wariantu.
- Tworzenie WZ - dodano informację o stanie magazynowym produktów.
- Promocje automatyczne - dodano możliwość ograniczenia promocji do wybranej dynamicznej listy.
- Eksport produktów - dodano możliwość eksport tagów.
- Program partnerski - dodano możliwość dodania parametru rel=”nofollow” dla linków.
- PayPal - zapis adresu - dodano możliwość wysyłki wiadomości e-mail w przypadku zmiany kraju dostawy.
- Edycja zamówienia - dodawanie zestawu - poprawiono wyliczanie cen produktów składowych zestawu.
- AntySpam - dodano możliwość ograniczenia ilości sztuk produktu w koszyku.
- Program partnerski - dodano możliwość tworzenia konta partnera z konta klienta.
- Poprawiono logowanie przez konto Facebook w przypadku braku danych o adresie e-mail.
Dla przypomnienia - na początku miesiąca pojawiła się aktualizacja o numerze 4.4.12, o której informowaliśmy w 1 tygodniu maja:
4.4.12 (04.05.2015)
- Sprzedaż i fakturowanie - Dodano obsługę stawki podatkowej ‘zwolniona’.
- B2B - dodano możliwość wyłączenia newsletterów automatycznych i przypomnień dla klientów hurtowych.
- Personalizacja - dodano możliwość ustawienia czasu ważności punktów i akcji personalizacyjnych.
- B2B - ofertowanie - dodano możliwość wysyłki oferty do grupy klientów.
- Klienci którzy oglądali oglądali także - dodano możliwość ustawienia czasu ważności akcji.
- B2B - Handlowiec - dodano możliwość ponawiania wszystkich zamówień przez handlowca.
- Eksport zamówień do XLS - poprawiono typ pól z cenami.
- Dodano integrację z Marketizator.pl.
- Dodano obsługę znacznika #PUNKTY_KLIENTA# w mailach z zamówieniami.
- Filtr subskrybentów - dodano możliwość filtrowania po punktach programu lojalnościowego.
- Reklamacje - dodano możliwość wyboru adresu zwrotnego przy składaniu zamówienia.
- Edycja newslettera - usprawniono mechanizm wyboru grupy docelowej.
- API getProducts() - pliki do pobrania, dodano możliwość usuwania plików.
- Poprawiono działanie koszyka przy używaniu waluty niedomyślnej.
- Edycja zamówienia - edycja procentowa rabatu, dodano automatyczne przeliczanie wartości rabatu.
- Lista produktów - dodano możliwość grupowego przypisania producentów.
- Porównywarki - dodano możliwość rozbijania produktów z wariantami na pojedyncze wpisy.
- Wyszukiwarka - dodanie nowej metody w autocompleterze, podpowiadanie tagów oraz producentów.
- Paczka w Ruchu - zaktualizowano adres URL śledzącego przesyłki.
- GLS - dodano integrację kurierem przez API (obok starej integracji przez ftp).
- UPS - dodano obsługę AccessPoint i AccessPoint Express, w szablonie wprowadzono mapę z punktami odbioru, zaktualizowano mechanizm wysyłki zamówień.
- TrustedShops - dodano integrację z TrustedShops.
- FreshMail - dodano integrację subskrybentów newslettera oraz list za pomocą API Freshmaila.
Autor: Łukasz Plutecki