Poznaj trendy na 2025 rok w e-commerce Zapisz się na webinar

Blog

06.02.2015
Funkcje

Aktualizacje AtomStore w grudniu i styczniu

Zapraszamy do zapoznania się listą nowych funkcji dodanych w grudniu i styczniu. Jest to jedna z najdłuższych list z informacją o aktualizacjach jakie pamiętamy :)

 

4.4.6 (26.01.2015)

  1. Zapis do powiadomienia o dostępności produktu - dodano możliwość wyboru krok po kroku atrybutów z wariantu produktu.

  2. Lista zamówień - kolumna ‘Dostępność w magazynie własnym’ - oznaczono minusem zamówienia anulowane.

  3. Widok złożenia zamówienia / podglądu zamówienia - dodano możliwość wliczenia w rabatu w widoczne ceny produktów.

  4. CMS - dodano możliwość wgrania zdjęcia sekcji stron statycznych.

  5. Ankiety - dodano możliwość wyświetlenie statystyk dla pytania typu ‘Produkt’.

  6. Edycja zamówienia - dodano możliwość edycji kuponu użytego w zamówieniu.  

 

4.4.5 (21.01.2015)

  1. BOK - dodano nową funkcjonalność ‘Program partnerski’.

  2. Wyprzedaże - dodano obsługę ilości docelowej także w przypadku ręcznej zmiany stanu magazynowego

  3. Dodano możliwość zarządzania sekcjami stron statycznych.

  4. PayPal - dodano możliwość importu adresów dostawy z systemu PayPal.

  5. MultiStore - dodano możliwość zdefiniowania więcej niż jednej domeny dla jednego sklepu.

  6. Marketing Automation - dodano możliwość zdefiniowania nowych przypomnień:

    1. Informacja e-mail po x dniach od rejestracji,

    2. Informacja e-mail po x dniach od rejestracji, jeśli klient nie dokonał żadnego zakupu,

    3. Informacja e-mail po x dniach od ostatniego zakupu,

    4. Informacja e-mail po x dniach od ostatniej wizyty niezakończonej zakupem.

  7. Wydruki zamówień - kod kreskowy - dodano obsługę nowych formatów.

  8. Zoptymalizowano widok edycji produktu w przypadku produktu z bardzo dużą ilością wariantów.

  9. Statystyki -> Sprzedaż -> Sprzedaż - dodano możliwość filtrowania wg sklepu z MultiStore.

  10. Statystyki -> Rankingi -> Produkty - dodano możliwość filtrowania wg sklepu z MultiStore.

  11. Tłumaczenia - dodano możliwość eksportu i import etykiet do tłumaczenia.

  12. MultiStore - dodano możliwość wprowadzenia różnych meta tagów dla każdego sklepu.

  13. Usprawniono integrację z hurtownią Azymut.

  14. Panel admina - zaoptymalizowano wyświetlanie listy zamówień.

  15. Import płatności z systemów płatności - dodano zablokowanie zmiany statusu zamówienia jeżeli jest ono anulowane.

  16. Historia operacji - wykluczono zmiany wykonane na produktach przez klientów sklepu.

  17. Fakturowanie - dodano możliwość edycji faktury korygującej.

  18. Dadano grupowe akcje w CMS > Banery.

  19. Newsletter - dodano możliwość zmiany kolejności produktów ręcznie dodanych do newslettera.m dodano WYSWIG do edycji pola typu ‘długi tekst’.

  20. Geolokalizacja - wyłączono przekierowania do odpowiedniej domeny w przypadku pobierania pliku dla porównywarek.

  21. Dodano możliwość ustawienia domyślnego sortowania dla każdej kategorii z osobna.

  22. Zwiększono skuteczność działania modułu antyspamowego.

  23. Usprawniono integrację z kurierem Ruch (Paczka w Ruchu).

  24. Edycja wyprzedaży - dodano możliwość edycji cen w istniejącej wyprzedaży.

  25. Maile z informacją o zmianach w zamówieniu - dodano obsługę znacznika #url_sledzenie_paczki#, umożliwiającego dodanie linka z adresem do śledzenia paczki.

  26. Oczekiwanie na dostępność - dodano możliwość szczegółowego podglądu produktu i klienta, datę dodania oraz możliwość usunięcia klienta z powiadomienia.

  27. Atrybuty - dodano obsługę jednostek miary.

  28. Poprawiono mechanizm zmiany ilości sztuk produktu w koszyku w przypadku niecałkowitego minimum logistycznego (B2B).

  29. CENEO - dodano możliwość eskportu stanu magazynowego do pliku XML.

  30. Poprawiono mechanizm rozdziału wartości kuponu rabatowego w przypadku automatycznego podziału zamówienia.

  31. Gratisy do produktów - dodano wyświetlanie kolumny ‘Nazwa robocza’ na liście gratisów.

  32. Import płatności - dodano możliwość importu identyfikatora płatności.

  33. Wyłączono wyświetlanie przetłumaczonych etykiet w panelu administracyjnym.

  34. Dodawanie zamówień w panelu na rzecz nowego klienta - dodano możliwość rezygnacji z podania hasła dla klienta.

  35. Moduł antyspamowy - dodano możliwość korzystania ze scentralizowanej bazy spamerów.

  36. Newsletter - poprawiono błąd nadpisywania filtrów przy skopiowanych newsletterach.

  37. Faktury zaliczkowe - dodano uwzględnianie dotychczasowych faktur zaliczkowych przy wyliczaniu pól ‘Zapłacono’ i ‘Pozostało do zapłaty’.

  38. Lista zamówień - zoptymalizowano filtr ‘Opłacone’.

  39. Moduł antyspamowy - dodano ograniczenia dla ilości użytych filtrów przez klient i robota.

  40. Personalizacja - dodano możliwość dodawania punktów dla kategorii i producenta za dodanie produktu do koszyka

 

4.4.4 (30.12.2014)

  1. Wydruki zamówień - dodano możliwość drukowania nazw producentów w nazwach produktów.

  2. Statystyki -> Formy dostawy - dodano informację o kosztach dostawy.

  3. Statystyki -> Ranking produktów - dodano informację o wartości netto produktów.

  4. Statystyki - dodano nowe statystyki ‘Dochody’.

  5. Widok listy produktów, cen, stanów magazynowych i inwentaryzacja - na serwerach dedykowanych dodano możliwość zmiany ilości wyświetlanych ilości.

  6. Widok stanów magazynowych - dodano możliwość ustawienia statusu dostępności produktom.

  7. Dodano obsługę kodów rabatowych w integracji z inFakt.

  8. Poprawiono mechanizm wysyłania informacji o zmianie statusu dla zamówień złożonych w panelu administracyjnym przy włączonym module MultiStore.

 

4.4.3 (22.12.2014)

  1. Edycja dostawy - poprawiono mechanizm dodawania produktów z wariantami do dostawy (dodawany dodatkowo pusty wiersz).

  2. B2B - Zapisane koszyki handlowca - dodano możliwość wyświetlania wszystkich zapisanych koszyków i przełączania wybranego klienta przy aktywacji koszyka.

  3. B2B - dodano mechanizm ofertowania.

  4. Poprawiono mechanizm wysyłania newsletterów automatycznych.

  5. Lista zamówień - dodano możliwość szybkiego podglądu komentarzy do zamówienia.

  6. Kupony - dodano możliwość automatycznego dodania do koszyka produktów przypisanych do kuponu.

  7. Import płatności - Raport - dodano kolumnę ‘ID klienta’.

  8. Paczkomaty - dodano możliwość wybrania domyślnego gabarytu paczki.

  9. E-booki Azymut - dodano możliwość ustawienia statusu zamówienia po wysłaniu linków do klienta.

  10. Brakujące towary - rozbudowano widok - dodano możliwość wyboru produktów do eksportu do dostawy, dodano graficzną informację o dostępności produktu.

  11. Statystyki -> Rankingi -> Produkty - dodano możliwość przefiltrowania po produktach wirtualnych.

  12. Podstrona producentów - dodano możliwość posortowania producentów alfabetycznie.

  13. Brakujące towary - dodano automatyczne dodawanie braków w przypadku zmniejszenia stanu magazynowego produktu.

  14. Zmiana w prawie - wprowadzenie do koszyka dodatkowych checkboxów do akceptacji

  15. Aktualizacja regulaminów - jeśli administrator zmieni datę ostatniej aktualizacji regulaminu, użytkownik musi ją ponownie zaakceptować.

  16. Import produktów - dodano możliwość importu produktów powiązanych.

  17. Wydruki zamówień - dodano lepsze wyświetlanie zestawów w zamówieniach.

 

4.4.2 (11.12.2014)

  1. Wydruki PDF zamówień - dodano możliwość posortowania produktów wg nazwy.

  2. Dodano integrację z wFirma.pl.

  3. Poprawiono mechanizm dodawania zestawu do zamówienia w panelu administracyjnym.

  4. Lista produktów - dodano możliwość zapamiętywania wybranego kryterium sortowania przy przechodzeniu pomiędzy różnymi kategoriami.

  5. Lista zamówień w panelu - poprawiono działanie filtry ‘Opłacone’ przy różnym poziomach zaokrąglania walut.

  6. Dodano możliwość wstrzymania wysyłanego newslettera i jego edycję.

  7. Dodawanie / edycja banera - dodano automatyczne naprawianie linka, gdy ktoś niepoprawnie wprowadzi parametry GET.

  8. Produkty wirtualne - poprawiono mechanizm wykluczania pobraniowych form płatności w przypadku zamówień mieszanych.

  9. Lista zamówień w panelu - dodano możliwość sortowania wg wag własnych statusów.

  10. Boks bestsellerów na stronie głównej - dodano sortowanie wg kryterium wyboru bestsellerów.

  11. Dodano generowanie zbiorczych protokołów przekazania dla kurierów. 

 

4.4.1 (04.12.2014)

  1. Porównywarki - dodano możliwość stworzenia własnej porównywarki na podstawie porónywarek istniejących.

  2. B2B - dodano możliwość ograniczenia minimum logistycznego tylko do klientów z grup hurtowych.

  3. Lista zamówień - kolumna ‘Dostępność w magazynie własnym’ - dodano dodatkowe oznaczenie, jeżeli dostępna ilość nie wystarczy na pokrycie wszystkich zamówień.

  4. Zestawy - poprawiono obsługę produktów wirtualnych w zestawach.

  5. Edycja zamówienia - na liście produktów dodano kolumny z informacją o rabacie wynikającym z kuponu rabatowego.

  6. Integracja z kurierami - poprawiono obsługę zamówień dla klientów, którzy złożyli kilkakrotnie zamówienie bez zakładania konta.

  7. B2B - dodano możliwość wyboru źródła zamówienia w przypadku składania zamówienia przez handlowca.

  8. BOK - dodano zakładkę z fakturami.

  9. Karta produktu - poprawiono wyświetlanie kosztów dostawy w przypadku jednoczesnych indywidualnych kosztów produktu i kategorii.

  10. B2B - Lista koszyków - dodano możliwość podglądu wszystkich koszyków klientów dla handlowca.

  11. Faktury - dodano możliwość usuwania produktów z faktury podczas edycji.

  12. Newsletter - poprawiono wysyłkę newslettera do klientów, którzy zostali wybrani z filtra klientów, a nie mieli konta subskrybenta.

  13. Wiarygone Opinie Okazje.info - dodano możliwość wysyłania powiadomienia tylko dla klientów, którzy dokonali zakupu z okazje.info.

  14. Kupony - dodano możliwość ograniczenie użycia kuponu tylko do osoby (na podstawie adresu e-mail), która dostała dany kupon rabatowy.

  15. Widok ‘Przedsprzedaż’ - dodano możliwość uwzględniania dostaw wykonanych ręcznie.

  16. Kody marketingowe JS - dodano integrację z AdForm.com.

  17. Fakturowanie - dodano możliwość ustawienie daty wystawiania faktury jako daty sprzedaży.

  18. Meta Tagi kategorii - dodano wykluczenie opisu kategorii z meta tagu ‘description’ w przypadku użycia filtrów.

  19. Magazyn rozszerzony - dodano możliwość przypisania brakującyh towarów lub produktów z przedsprzedaży do istniejącej już dostawy.

  20. Zmodyfikowano mechanizm wysyłki przypomnień o porzuconych koszykach tak, aby URL nie był zbyt długi.

  21. Wyliczanie cen - dodano możliwość korzystania z korzystniejszych zniżek dla klienta, który przypisany jest do grupy zniżkowej, a aktywował korzystniejszy cennik przy wejściu do sklepu (np. z porównywarki).

  22. Przypomnienie o porzuconym koszyku - dodano możliwość wprowadzenia innej treści dla drugiego przypomnienia.

  23. Import produktów - dodano możliwość wyboru waluty, w jakiej podane są ceny produktów w pliku źródłowym.

  24. Newsletter - Filtr klientów - dodano możliwość wyboru tylko klientów nie zapisanych do newslettera.

  25. Dashboard - Lista zamówień - dodano możliwość wyświetlenie statystyk statusów zamówień.

Autor: Łukasz Plutecki

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska