Aktualizacje AtomStore w listopadzie i grudniu 2013
Listopad i grudzień to miesiąc wzmożonej pracy naszch Klientów. W tym czasie nie zabrakło jednak nowych funkcji i usprawnień.
Dwa ostatnie miesiące 2013 upłynęły pod znakiem wielu drobnych usprawnień i poprawek. Ze względu na wysoki sezon sprzedażowy, staraliśmy się nie wprowadzać zaawansowanych zmian które mogłyby w jakikolwiek sposób utrudnić sprzedaż w sklepie wpływając na już istniejące procesy w sklepie. W tym czasie pracowaliśmy nad stroną AtomStore i szablonem domyślnym oraz staraliśmy się jak najlepiej pogacać naszym Klientom w obsłudze zwiększonej liczby zamówień.
Większych zmian i nowości należy spodziewać się w najbliższych miesiącach. Poniżej przedstawiamy pełną listę zmian.
3.0.569 (07.11.2013)
- Kraj dostawy w koszyku - gdy klient miał wybrany kraj dostawy (np. z Geolokalizacji) po zalogowaniu kraj ten nie będzie usuwany jeżeli klient nie podał jeszcze żadnego adresu (brak adresu domyślnego dostawy).
- SEO - dodano obsługę zancznika #page_info# w ustawieniach SEO.
- UPS - wyłączono automatyczne ucinanie ciągów znaków z adresu klienta.
- Edycja zamówienia - poprawiono błąd z ‘miganiem’ widoku.
- Mobile - dodano możliwość wymuszenia przekierowania na domenę mobile.
3.0.606 (27.11.2013)
- Polityka cenowa - dodano możliwość rozbijania produktów w koszyku wg ceny (potrzebne zmiany w szablonie sklepu aby funkcja działała).
- Edycja produktu - dodano możliwość edycji powiązań z edytowanym produktem.
- Kody remarketingowe - dodano obsługę Adwords Remarketing.
- Mail z informacją o zamówieniu - dodano obsługę znacznika IF_NOT_PUNKT_ODBIORU / ENDIF_NOT_PUNKT_ODBIORU, zmieniono obsługę znacznika #produkty_opiniuj# w ten sposób, że teraz wysyła linki do produktów widocznych w sklepie (nie muszą być sprzedażowe).
- Faktury - dodano faktury korygujące, na fakturach zawsze będą 2 miejsca po przecinku (a nie jak dotychczas z ustawień dokładności w panelu).
- SEO - dodano obsługę znacznika #kod# w ustawieniach SEO dla produktu.
- Import kursu walut z NBP - dodano możliwość dodania ujemnego narzutu.
- Google Products Feed - poprawiono obsługę promocji procentowej.
- Katalog produktów - dodano możliwość ustawienia atrybutowi flagi numerycznej, co umożliwi filtrowanie listy produktów po przedziałach.
- Porównywarki - dodano możliwość dodania tekstu promocyjnego, doklejanego na koniec nazwy produktu.
3.0.618 (02.12.2013)
- API - dodano możliwość eksportu producenta do zamówienia.
3.0.630 (04.12.2013)
- Mapowanie obiektów - dodano możliwość mapowania opcji form dostawy.
3.0.653 (13.12.2013)
- Mapowanie obiektów - dodano możliwość mapowania krajów, opcji form dostawy i wspólnie formy dostawy i płatności.
- Lista zamówień - Prosty eksport do PDF, dodano informację o tym, że produkt został zakupiony w ramach zestawu.
- Lista produktów - poprawiono grupowe zarządzanie produktami w porównywarkach.
3.0.671 (17.12.2013)
- Landing pages - poprawiono wielokrotne wyświetlanie tego samego produktu na landing page.
- Edycja produktu - dodano możliwość usunięcia zdjęcia wariantu.
3.0.662 (16.12.2013)
- Paczkomaty - dodano możliwość zampowania wielu form dostawy w ustawieniach modułu.
3.0.682 (18.12.2013)
- Formularze - dodano możliwość wysłanie potwierdzenia wypełnienia formularza do klienta, możliwość załączenia PDF’a z potwierdzeniem wypełnienia formularza, możliwość ostylowania powyższego maila (w mailach systemowych).
Autor: Łukasz Plutecki