Podsumowanie Black Friday 2020 na platformie e-commerce AtomStore
Są w roku dwa podsumowania, które lubimy robić: to podsumowujące cały rok oraz po Black Friday. Zobaczcie, jak wyglądają tegoroczne wyniki Black Weekend na AtomStore. Nas zaskoczyły!
AtomStore w tym roku zaliczył prężny rozwój, a widzimy to po nowych sklepach, które zdecydowali się na wybór naszej platformy, ale również po przyrostach i pomysłach na rozwój starszych klientów. Najważniejszą informacją jest fakt, że po raz kolejny udało nam się utrzymać dostępność sklepów na poziomie 100% w trakcie Black Weekend. To świetny wynik, tym bardziej, że w ruch w tym roku był ponad dwa razy większy niż w 2019 podczas Black Weekend i 30% większy niż w typowy piątek.
Podsumowanie Black Weekend i Cyber Monday w 2020
Tegoroczny Czarny Weekend wypadł naprawdę bardzo dobrze. Wyniki tegorocznej sprzedaży porównaliśmy do typowego weekendu. Zainteresowanie obniżkami widać najlepiej w statystykach w sklepach, gdzie prawie każdy z nich zaliczył pik sprzedażowy w piątek, 27 listopada.
Liczba zamówień w sklepach na platformie AtomStore złożonych w dniach 27-30 listopada była o 50% większa względem poprzedniego weekendu (20-23 listopada 2020), co daje wynik ponad 115 000 przyjętych zamówień. Wartość zamówień podskoczyła aż o 60%, a ruch w weekend wzrósł o 27% (liczba odsłon wszystkich sklepów).
Największą popularnością cieszyły się sklepy związane z branżą moda oraz uroda. Oto trzy najlepiej sprzedające sklepy na AtomStore, które przyjęły blisko po 20 000 zamówień w ciągu czterech dni!
Szczegółowe wyniki na temat BLACK WEEKEND znajdziesz również na naszym Facebooku.
Black Friday 2019 vs. 2020 na AtomStore i dlaczego możemy otwierać szampana?
To, jak dużo pracy wykonaliśmy w bieżącym roku najlepiej pokazuje zestawienie sprzedaży w 2020 i 2019 roku. Wzrosty są dwukrotne, co bardzo nas cieszy. Warto pamiętać, że za nowymi klientami musi iść odpowiednia infrastruktura, nad którą mocno pracowaliśmy przez całe pierwsze półrocze. Jesteśmy gotowi by obsługiwać prawie 300% więcej zamówień niż jeszcze rok temu i obsłużyć ponad 2x większy ruch.
Platforma e-commerce typu SaaS to dobre rozwiązanie, które nie zawiedzie Cię nawet w najważniejszy weekend w roku. AtomStore o wiele szybciej niż dedykowane rozwiązania czy projekty open-source, dostosowuje się do zmian rynkowych. Poza tym, jest bezpiecznym, stabilnym rozwiązaniem, do którego przekonuje się coraz więcej sprzedawców niezadowolonych z ograniczonych możliwości innych produktów i usług e-commerce na rynku.
Jeżeli szukasz nowego miejsca dla swojego sklepu internetowego, przetestuj AtomStore jeszcze dziś.
ZOBACZ RÓWNIEŻ:
Wyniki Black Friday w sklepach na AtomStore w 2021 roku
Autor: Diana Drobniak