Aktualizacje AtomStore w styczniu 2017
W styczniu w systemie AtomStore pojawiło się wiele nowości - między innymi integracja z systemem płatności Blue Media, recenzjami Google oraz moduł Marketing Automation. Oprócz tego wprowadzono wiele drobnych usprawnień między innymi w wersji B2B.
4.6.9 (26.01.2017)
- Allegro - dodano możliwość wskazania zdjęcia w galerii (miniatury dla Allegro).
- Paczkomaty - dodano możliwość wskazania kwoty ubezpieczenia.
- Katalog produktów - dodano możliwość wskazania różnych wag dla każdego wariantu produktu.
- Robots.txt - dodano możliwość wskazania indywidualnej zawartości dla każdego sklepu MultiStore.
- Lista produktów - grupowe ustawienie promocji / wyprzedaży, dodano możliwość ustawienia flagi ‘Strona główna’.
- Import produktów - dodano możliwość przypisywania usług do produktów.
- Lista produktów - poprawiono błąd z zawieszającym się zdjęciem w podglądzie.
- Dostawcy - poprawiono mechanizm ręcznego dodawania braków do dostawców.
- Zamówienia - wprowadzono możliwość definicji dedykowanych pól do zamówienia.
- Katalog produktów > atrybuty - dodano możliwość ustawienia indywidualnej kolejności atrybutów w każdej kategorii.
- Wydruki PDF - dodano szczegółowe informacje o rabatach przysługujących klientowi.
- Płatności - dodano integrację z systemem płatności Blue Media.
4.6.8 (16.01.2017)
- B2B > Statystyki sprzedaży - dodano możliwość filtrowania zamówień według handlowca.
- B2B > Rankingi - dodano ranking handlowców.
- Kupony - dodano możliwość wskazania kodu kuponu w adresie URL.
- SalesManago - dodano nowe tagi do klientów.
- Lista zamówień - dodano filtr (‘Dostępność’).
- SEO - dodano możliwość przekierowań błędów 404 na stronę główną.
- B2B > kopiowanie oferty - dodano możliwość skopiowania danych klienta.
- MultiStore - dodano możliwość wskazania atrybutu z opisem produktu dla konkretnego sklepu.
- B2B - dodano możliwość łączenia ofert.
- Bony - dodano zestawienie sprzedaży i wykorzystania bonu.
- Wydruki zamówień - poprawiono wyświetlanie kwoty zamówienia słownie.
- Lista zamówień - dodano filtr ‘Uwagi klienta’.
- Dodano integrację z programem recenzji Google.
- Opłacenie zamówienia - dodano informację o administratorze który oznaczył zamówienia jako opłacone.
- Dodano możliwość wskazania linka do wypisania się newslettera dla EmailLabs.
- Katalog produktów - dodano możliwość przypisania domyślnej tabeli rozmiarów do kategorii.
- B2B - dodano możliwość usunięcia klienta z oferty.
- Udostępniono moduł ‘Marketing Automation’.
- Znaki wodne - dodano możliwość wyłączenia znaku wodnego dla nowo utworzonego produktu.
- Lista brakujących towarów - dodano możliwość filtrowania.
- Koszyk - poprawiono komunikat o brakującym stanie magazynowym.
- B2B - dodano możliwość ręcznego przypisania handlowca do zamówienia.
- Lista produktów - dodano informację szczegółowe o promocjach na warianty produktu.
- Koszyk - poprawiono wyliczanie czasu realizacji koszyka przy wybraniu usług.
Autor: Łukasz Plutecki