Poznaj trendy na 2025 rok w e-commerce Zapisz się na webinar

Blog

14.02.2017
Aktualizacje

Aktualizacje AtomStore w styczniu 2017

W styczniu w systemie AtomStore pojawiło się wiele nowości - między innymi integracja z systemem płatności Blue Media, recenzjami Google oraz moduł Marketing Automation. Oprócz tego wprowadzono wiele drobnych usprawnień między innymi w wersji B2B.

4.6.9 (26.01.2017)

  • Allegro - dodano możliwość wskazania zdjęcia w galerii (miniatury dla Allegro).
  • Paczkomaty - dodano możliwość wskazania kwoty ubezpieczenia.
  • Katalog produktów - dodano możliwość wskazania różnych wag dla każdego wariantu produktu.
  • Robots.txt - dodano możliwość wskazania indywidualnej zawartości dla każdego sklepu MultiStore.
  • Lista produktów - grupowe ustawienie promocji / wyprzedaży, dodano możliwość ustawienia flagi ‘Strona główna’.
  • Import produktów - dodano możliwość przypisywania usług do produktów.
  • Lista produktów - poprawiono błąd z zawieszającym się zdjęciem w podglądzie.
  • Dostawcy - poprawiono mechanizm ręcznego dodawania braków do dostawców.
  • Zamówienia - wprowadzono możliwość definicji dedykowanych pól do zamówienia.
  • Katalog produktów > atrybuty - dodano możliwość ustawienia indywidualnej kolejności atrybutów w każdej kategorii.
  • Wydruki PDF - dodano szczegółowe informacje o rabatach przysługujących klientowi.
  • Płatności - dodano integrację z systemem płatności Blue Media.

 

4.6.8 (16.01.2017)

  • B2B > Statystyki sprzedaży - dodano możliwość filtrowania zamówień według handlowca.
  • B2B > Rankingi - dodano ranking handlowców.
  • Kupony - dodano możliwość wskazania kodu kuponu w adresie URL.
  • SalesManago - dodano nowe tagi do klientów.
  • Lista zamówień - dodano filtr (‘Dostępność’).
  • SEO - dodano możliwość przekierowań błędów 404 na stronę główną.
  • B2B > kopiowanie oferty - dodano możliwość skopiowania danych klienta.
  • MultiStore - dodano możliwość wskazania atrybutu z opisem produktu dla konkretnego sklepu.
  • B2B - dodano możliwość łączenia ofert.
  • Bony - dodano zestawienie sprzedaży i wykorzystania bonu.
  • Wydruki zamówień - poprawiono wyświetlanie kwoty zamówienia słownie.
  • Lista zamówień - dodano filtr ‘Uwagi klienta’.
  • Dodano integrację z programem recenzji Google.
  • Opłacenie zamówienia - dodano informację o administratorze który oznaczył zamówienia jako opłacone.
  • Dodano możliwość wskazania linka do wypisania się newslettera dla EmailLabs.
  • Katalog produktów - dodano możliwość przypisania domyślnej tabeli rozmiarów do kategorii.
  • B2B - dodano możliwość usunięcia klienta z oferty.
  • Udostępniono moduł ‘Marketing Automation’.
  • Znaki wodne - dodano możliwość wyłączenia znaku wodnego dla nowo utworzonego produktu.
  • Lista brakujących towarów - dodano możliwość filtrowania.
  • Koszyk - poprawiono komunikat o brakującym stanie magazynowym.
  • B2B - dodano możliwość ręcznego przypisania handlowca do zamówienia.
  • Lista produktów - dodano informację szczegółowe o promocjach na warianty produktu.
  • Koszyk - poprawiono wyliczanie czasu realizacji koszyka przy wybraniu usług.

 


Autor: Łukasz Plutecki

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska