Poznaj trendy na 2025 rok w e-commerce Zapisz się na webinar

Blog

25.09.2018
Aktualizacje

Aktualizacje AtomStore w sierpniu

W sierpniu dokonaliśmy kolejnych aktualizacji systemu. Głownie dotyczą one rozwoju i optymalizacji systemu. Zachęcamy do zapoznania się z wybranymi zmianami. 

4.7.7 (16.08.2018)

  • RODO - dodano możliwość określenia jak długo przechowywane są konta klientów z serwisów zewnętrznych jak Ceneo, Allegro itd. 
  • Newsletter - dodano możliwość wprowadzenia styli CSS dla linków w edycji pola newslettera
  • Test A/B - w testach A/B pojawiła się możliwość wskazania domyślnego kryterium sortowania produktów
  • Eksport produktów - pojawiła się możliwość wysłania informacji o wykonaniu eksportu w sklepie na adres administratora
  • Reklamacje, B2B - wprowadzono zmiany w module reklamacji
  • Reklamacje, B2B - usprawniono mechanizm przypisywania administratorów do reklamacji tak aby reklamacje były rozdzielone równomiernie pomiędzy administratorów
  • Optymalizacja systemu - zmodyfikowano widok edycji wariantów produktu tak aby nie był konieczności wyświetlania wszystkich opcji w wariantach
  • Google Analytics - dodano kod Google Optimize do Google Analytics
  • B2B - pojawił się nowy moduł B2B - "Eksport produktów do pliku XML"
  • Edycja produktu - poprawiono zapis kategorii głównej w produkcie
  • Statusy dostępności - wprowadzono poprawkę dla wyliczania statusu dostępności produktu z wariantami
  • Sitemapa - poprawiono wyświetlanie producentów w sitemapie
  • Katalog produktów - na liście produktów dodano możliwość wpisania numeru strony (obok selecta z sortowaniem i wyborem ilości produktów)'
  • Reklamacje, B2B - skrócono nazwy załączników na liście reklamacji
  • Import produktów - zmodyfikowano import tak, aby ustawiał produkty na landing page zgodnie z wgrywanym plikiem
  • Integracje - dodano obsługę płatności Adyen
  • Promocje wiązane - poprawiono przeliczanie promocji wiązanej przy rabacie 100%
  • Reklamacje, B2B - dodano automatyczne wyciąganie reklamacji z archiwum w przypadku dodania komentarza przez klienta
  • Formy płatności - dodano możliwość wykluczenia wybranych form płatności dla poszczególnych walut
  • Dotpay - poprawiono przesyłanie do Dotpay formularzy ze znakami specjalnymi - apostrofem i cudzysłowem
  • Export produktów - dodano możliwość rozbicia produktów na warianty w eksporcie produktów
  • Panel administracyjny - poprawiono wyświetlanie menu w panelu administracyjnym na mniejszych rozdzielczościach
  • Katalog produktów - w filtrze po atrybucie produktu pojawiła się możliwość przefiltrowania po braku wartości danego atrybutu
  • Komunikaty na stronie - umożliwiono wskazanie okresu w którym komunikat / przerwa techniczna ma być aktywny
  • B2B, Ofertowanie - do maila z ofertą dla klienta dodano informację o kosztach dostawy
  • Indeksowanie - dodano automatyczne przekierowania dla kategorii oraz kart produktu jeżeli na końcu linku niepotrzebnie pojawi się znak "/
  • Formy dostawy - pojawiła się możliwość określenia kosztu dostawy jako % wartości zamówienia
  • Panel administracyjny - w polach wyszukiwania produktów pojawiła się opcja wyszukania kilku produktów na raz
  • Szablony Allegro - na liście aukcji Allegro poprawiono pole w wyborem szablonu
  • SEO - optymalizacja
  • SalesManago - wprowadzono modyfikację zdarzenia związaną z dodaniem do produktu
  • Dodano blokadę dwukliku w imporcie płatności
  • Lista zamówień - zmodyfikowano działanie filtrów "Wartość zamówień od-do" oraz "Zamówienie od-do" tak, aby działały łącznie
  • wFirma - poprawiono integrację z wFirma dla zamówień dodawanych ręcznie w panelu.
  • Userengage - eventy addProductToCart oraz addOrder rozbudowano o dodatkowe pola
  • Poprawiono generowanie pliku xls z eksportem produktów, przy sortowaniu po cenie
  • Lista zamówień - umożliwiono filtrowanie zamówień po atrybutach zamówionych produktów
  • Okazje.info - dodano pole "waga" do porównywarki Okazje.info
  • Koszyk - doprecyzowano komunikat o minimalnej wartości koszyka dla kuponu
  • [Bugfix] - poprawiono rozpoznawanie produktów w koszu produktów po kodzie atrybutu

 

4.7.8 (14.09.2018)

  • Reklamacje - dodano możliwość wyszukiwania na liście reklamacji także reklamacji z archiwum
  • Wydruki zamówień - poprawiono wyświetlanie logo sklepu na wydrukach zamówień
  • Wydruki zamówień - poprawiono mechanizm wyliczania cen produktów w sytuacji gdy dzielone wartości są niepodzielne
  • Statusy dostępności - w edycji statusów dostępności umożliwiono wybór czy produkty z tym statusem mogą być zamawiane poniżej zerowego stanu
  • Magazyn - w widoku brakujących towarów dodano filtr "Status zamówienia"
  • Newsletter - na liście subskrybentów dodano filtr "Wyświetl klientów"
  • Reklamacje - dodano możliwość podglądu plików w załączniku przez niezalogowanego użytkownika
  • Maile systemowe - dodano wysyłkę wiadomości e-mail na adres kontaktowy sklepu gdy klient zapisze się na powiadomienie o dostępności produktu
  • [Bugfix] - wprowadzono poprawkę do skryptu synchronizującego kategorie w sklepach
  • Katalog produktów - do wyszukiwarki produktów dodano opcję wyszukania kilku nazwy lub kodów produktów (oddzielonych przecinkiem)
  • Import produktów - dodano możliwość importu wartości dla form dostawy oraz form płatności
  • Kraje i podatki - dodano możliwość definiowania odpowiedników stawek podatkowych w różnych krajach
  • Panel administracyjny - dodano ostrzeżenie przed zapisaniem nielogicznej konfiguracji w statusie dostępności
  • Ofertowanie, B2B - dodano możliwość dodania dodatkowego adresu email przy wysyłce oferty do klienta
  • Dostawcy - dodano możliwość określenia stanu u dostawcy wszystkim produktom (w tym możliwość ustawienia stanu = 0)
  • Panel administracyjny - zwiększono limit zapamiętanych filtrów w widoku listy zamówień
  • Strony statyczne - dodano możliwość wykluczania stron statycznych dla języków
  • Dodano integrację z VIVnetworks.
  • B2B - dodano możliwość określenia minimum logistycznego dla poszczególnych wariantów produktów
  • Edycja atrybutu - w edycji atrybutu pojawiła się opcja wyboru czy atrybut ma zostać przypisany również do podkategorii
  • Panel administracyjny - dodano możliwość zapisywania filtrów w widoku Magazyn/Stany magazynowe
  • Atrybuty - dodano indeksowanie atrybutu oznaczonego do filtrowania tylko w kategorii
  • Statystyki - dodano filtr sklep do statystyk dochodów
  • Handlowcy, B2B - wprowadzono zmiany w filtrowaniu zamówień w panelu handlowca
  • Reklamacje - zmieniono przekierowanie po zmianie statusu reklamacji

 


Autor: Monika Pabian

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska