Poznaj trendy na 2025 rok w e-commerce Zapisz się na webinar

Blog

17.11.2016
Aktualizacje

Aktualizacje AtomStore w październiku 2016

Zapraszamy do informacji na temat aktualizacji w październiku. 

4.6.1 (12.10.2016)

  • Potwierdzenie zapisu do newslettera - dodano możliwość wybór grup w widoku potwierdzenia.
  • Dodano możliwość łączenia zamówień tego samego klienta, który złożył kilka zamówień bez rejestracji.
  • Lista produktow > Filtr ‘Status dostępności’ - dodano możliwość filtrowania po statusie przefiltrowanych wariantów produktów.
  • B2B > ofertowanie - dodano możliwość skonfigurowania przez handlowca różnych form dostawy i płatności i wybór ich przez klienta podczas realizacji oferty.
  • Dodano możliwość wysyłki e-mail z ostrzeżeniem o wygaśnięciu wyprzedaży.
  • Lista zamówień > filtr ‘Data wysyłki’ - dodano możliwość wyszukiwania po wskazanej dacie.
  • Historia operacji - dodano logowanie zmian formy dostawy i płatności w zamówieniu.
  • Wydruki PDF - dodano możliwość drukowania numeru zamówienia w miejsce ID.
  • E-nadawca - dodano obsługę EMS.
  • Dodano możliwość wskazywania zdjęć produktów dla Google Products Feed.
  • Dodano integrację z GemiusShopMonitor.
  • Poprawiono zapis stawki podatkowe produktu kupionego za punkty programu lojalnościowego.
  • Poprawiono mechanizm pobierania protokołów i naklejek od kurierów.
  • B2B > ofertowanie - dodano wyświetlanie komunikatu w przypadku nieudanej próby wysłania oferty do klienta.
  • Lista produktów - poprawiono mechanizm generowania h1/title/description w przypadku użycia filtrów.
  • Dodano modul galerii, który może być wykorzystany np. na landing pages.
  • B2B > ofertowanie - wprowadzono możliwość dodawania do oferty produktów ukrytych.
  • Zamówienia - dodano zapis informacji o tym, czy do zamówienia został wygenerowany wydruk PDF
  • Import produktów - dodano możliwość przypisania atrybutów do kategorii.
  • Lista zamówień - dodano możliwość wyszukiwania po tym, czy zamówienie ma wygenerowany list przewozowy.
  • B2B > ofertowanie - dodano możliwość wskazywania produktów/wariantów do wyboru .
  • Rozbudowano mechanizm schowka o zapamiętywanie wybranego przez klienta wariantu produktu.
  • Lista produktów -> podgląd wariantów - dodano informacje o aktualnym dostawcy wariantu.
  • Lista zamówień - dodano filtr ‘Zmiana statusu od - do’.
  • Google Products Feed - dodano możliwość rozbijania produktów z wariantami na oddzielne oferty w feedzie.
  • Wprowadzono możliwość grupowego dodawania produktów do schowka.
  • MultiStore - poprawiono mechanizm wysyłki SMS’ów.
  • Zestawy - wprowadzono możliwość wyboru wariantu produktu składowego dla każdej sztuki produktu w zestawie.

Autor: Łukasz Plutecki

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska