Aktualizacje AtomStore w maju 2018
W maju w systemie AtomStore, głownie realizowaliśmy zmiany związane z RODO, ale również dodaliśmy inne funkcjonalności.
4.7.1 (10.05.2018)
- Wydruk zamówienia - dodano kolumnę ‘Status dostępności’ na wydruku zamówienia
- Panel administracyjny - na liście klientów dodano filtr ‘Zamówienia od-do’
- Panel administracyjny - na liście subskrybentów newslettera dodano możliwość filtrowania subskrybentów po dacie zapisu
- Kody marketingowe - do Atomstore dodano skrypt Kelkoo
- Faktury - dodano opcję automatycznego generowania faktury VAT po nadaniu zamówieniu wybranego statusu
- wFirma - poprawiono generowanie faktury w przypadku, gdy w zamówieniu klient podaje dane inne niż domyślne
- Panel administracyjny - na liście zamówień udostępniono filtr waga
- Poprawiono wyświetlanie rabatów dla zamówień opłaconych przez punkty programu lojalnościowego na fakturach oraz w podsumowaniu zamówienia
- Blog - dodano możliwość wykluczenia wpisów na blogu dla wybranych języków
- InPost - dodano automatyczne linkowanie odnośnika do śledzenia paczki w mailu z informacją o przesyłce
- Atom API - do metody GetProducts dodano parametr “phrase” (opcjonalna fraza wyszukiwania)
- Klienci - dodano wybór czy dane klienta mają aktualizować się po złożeniu zamówienia
- Kurierzy - w modułach wybranych kurierów dodano możliwość automatycznej zmiany statusu zamówienia po wygenerowaniu listu przewozowego
- Poprawiono zmianę statusów dostępności dla produktów, których warianty mają różne stany magazynowe
- Gratisy - w konfiguracji gratisów do kwoty pojawiła się możliwość zdefiniowania grup klientów, którym taki gratis przysługuje
- Panel administracyjny - poprawiono działanie opcji wstecz w przeglądarce w przypadku listingu zamówień
- Katalog produktów - dodano opcję kopiowania opisu i atrybutów z innego produktu
- B2B - dodano nowe ustawienie związane z łączeniem koszyków po ponownym zalogowaniu klienta
- Blog - dodano możliwość dowolnego sortowania kategorii bloga
- B2B, Reklamacje - poprawiono dodawanie reklamacji przez panel administracyjny
- Faktury - poprawiono możliwość usuwania faktur dla usuniętych wcześniej zamówień
- Wprowadzono zmiany w związku z RODO
- Polityka cenowa - wprowadzono dostosowanie ceny produktu dostępnego tylko u dostawcy już na etapie koszyka (nawet w sytuacji gdy polityka cenowa jest wyłączona)
- Katalog produktów - do produktów można teraz przypisać jednostkę “kilometr”
- Moduł synchronizacji - poprawiono obsługę usług w ramach synchronizacji danych towarowych
- Import produktów - poprawiono kolejność zaimportowanych zdjęć na zgodną z kolejnością w pliku źródłowym oraz dodano wybór czy zdjęcia nieuwzględnione w pliku mają zostać usunięte
- Sitemapy - do sitemapy dodano porcjowanie po 50 tysięcy wpisów na stronę
- Wyszukiwarka - dodano nowe ustawienia do personalizacji helpera wyszukiwarki
- Maile systemowe - powiadomienie o porzuconym koszyku - link do koszyka w powiadomieniu o porzuconym koszyku prowadzi teraz do najnowszego koszyka klienta
4.7.2 (28.05.2018)
- Maile systemowe - umożliwiono zapis wysyłanej wiadomości w historii zamówienia.
- W panelu administracyjnym dodano pomoc kontekstową - W poszczególnych zakładkach pojawił się symbol znaku zapytania, pod którym kryje się pomoc dla naszych użytkowników dotycząca korzystania z systemu Atomstore
- Szablon DEMO - dodano checkbox “Akceptuję powyższe zmiany” w koszyku przy składaniu zamówienia bez rejestracji
- Katalog produktów - w edycji produktu dodano zakładkę “mapowania” - pozwala to na łączenie atrybutów o innych nazwach w zewnętrznych serwisach (np. Allegro, Ceneo)
- SEO - domyślna grupa uprawnień
- Katalog produktów - dodano możliwość umieszczania dynamicznej listy w produktach powiązanych
- Formy dostawy - dodano nowe filtry form dostawy dodano możliwość przesortowania form dostawy po kraju, grupie klientów, masie oraz wartości koszyka
- Formularze/Ankiety - w ankietach pojawiła się nowa forma pytania - zgoda (dane osobowe). Nowej formy pytania używa się w celu umożliwienia użytkownikowi zgody na przetwarzanie jego danych osobowych, jeżeli takowe są wymagane w ankiecie
- Dodano możliwość blokowania dostępu do serwisu wszystkich adresów IP poza IP dodanymi do WhiteListy
- Administratorzy - utworzono przedefiniowane uprawnienia SEO z dostępem tylko do zakładki SEO
- Zoptymalizowano widoki produktów wielowariantowych - edycję takich produktów oraz edycję zamówień
- Multistore, Aktualności - pojawiła się możliwość wykluczania aktualności per sklep - administrator może wybrać, w którym sklepie będzie widoczna dana aktualizacja
- Import produktów - w imporcie z pliku Nokaut dodano możliwość wskazania prefixu i sufixu kodu produktu
- Import produktów - zmieniono bibliotekę (skrypt) do odczytu plików xls
- Import produktu - poprawiono zapis produktu, w którym import nie wprowadza żadnych zmian
- Faktury - zmieniono kolejność wystawiania faktur (w widoku zbiorczym) na zgodną z datą utworzenia zamówienia
- Reklamacje - w widoku reklamacji pojawiły się nowe filtry oraz wyświetlanie pól własnych
- B2B, Grupy klientów - w grupach klientów dodano możliwość wykluczenia zakupu wybranych produktów
- Kupony - w informacji ze statystykami kuponu pojawiła się dodatkowa informacja “Ilość sztuk produktów kupionych z kuponem”
- Wydruk zamówienia - na wydruku rozbudowanym dodano wyświetlanie zewnętrznych identyfikatorów
- Import produktów - dodano możliwość aktualizacji wartości atrybutów przez importer dla wariantów
- Import produktów - w imporcie produktów pojawiła się możliwość zaimportowania narzutu na ceny produktów (w ramach polityki cenowej)
- Atrybuty - pojawiła się możliwość dodania opisu do wartości atrybutów
Autor: Monika Pabian