Poznaj trendy na 2025 rok w e-commerce Zapisz się na webinar

Blog

01.06.2016
Funkcje

Aktualizacje AtomStore w maju 2016

W maju zespół AtomStore wprowadził kilka istotnych poprawek w modułach Rekomendacje oraz Ofertowanie. Pojawiła się także integracja z PayPal Express Checkout. Oprócz tego jak zwykle wprowadzono wiele drobnych usprawnień w systemie.

4.5.13 (24.05.2016)

  • Dodano integrację PayPal Express Checkout.
  • Mail do odbioru zamówień - dodano możliwość podania wielu adresów e-mail.
  • B2B - dodano możliwość edycji nazwy oferty w koszyku.
  • Wydruki PDF - dodano możliwość wyboru kolumn do wyświetlenia na liście produktów.
  • E-nadawca - poprawiono wysyłkę kodu stanu dla wysyłek zagranicznych.
  • Odbiór na Poczcie - dodano możliwość wyłączenia pobierania punktów na stacjach Orlen.
  • B2B > sortowanie produktów w koszyku - dodano możliwość sortowania wg pełnej ścieżki kategorii głównej produktu.
  • API > GetOrdersSpecified - dodano pole comments (uwagi do produktu) dla danych produktów.
  • Mail z informacją o zamówieniu / zmianie statusu - dodano obslugę znaczników IF_OPLACONE/ENDIF_OPLACONE oraz IF_NOT_OPLACONE/ENDIF_NOT_OPLACONE.
  • Dodano integrację z kurierem Tba EXPRESS.
  • B2B > ofertowanie - dodano możliwość dodania uwag własnych przez handlowca.
  • B2B > ofertowanie - dodano możliwość modyfikacji tematu wiadomości przez handlowca.
  • Automatyczne promocje - dodano możliwość usunięcia utworzonych promocji podczas usuwania promocji automatycznej.
  • Newsletter > filtry - dodano możliwość filtrowania po imieniu klienta.
  • Fakturowanie - dodano możliwość przypisania wpłat do faktury podczas wystawiania faktury.
  • Lista zamówień - dodano informację o grupie klienta.
  • Moduł synchronizacji - zoptymalizowano mechanizm synchronizacji promocji.
  • Lista aukcji Allegro - dodano możliwość filtrowania po dostępności.
  • Edycja produktu wirtualnego - dodano możliwość pobrania i zaktualizowania pliku do pobrania.
  • Wysyłka wiadomości o opłaceniu zamówienia - wykluczono wysyłkę jeżeli wartość zamówienia wynosi 0.
  • Edycja grupy klienta - dodano ostrzeżenie o wprowadzeniu zwyżki zamiast zniżki.
  • Pobieranie opinii z Opineo - poprawiono obsługę ustawienia ‘Wyświetlanie po akceptacji administratora’.
  • B2B > wysyłka oferty - dodano możliwość wprowadzenia szczegółowych danych adresowych klienta.
  • Poprawiono mechanizm wyliczania daty wysyłki zamówienia.

 

4.5.12 (09.05.2016)

  • Import produktów - dodano walidację poprawności danych do formularza (numerów kolumn).
  • Ceneo - dodano możliwość eksportu pełnej galerii produktów do pliku XML.
  • Edycja zamówienia - poprawiono obsługę cudzysłowów w adresie klienta.
  • Rekomendacje - rozbudowano mechanizm rekomendacji o nowe ustawienia oraz możliwość konfiguracji rekomendacji na bazie dynamicznej listy.
  • Lista zamówień - dodano możliwość grupowego ustawiania daty wysyłki zamówienia.
  • MultiStore - poprawiono obsługę powrotu do sklepu po opłaceniu zamówienia.
  • GLS - dodano możliwość przesunięcia domyślnej daty nadania paczki.
  • Przelewy24 - dodano możliwość wymuszenia konkretnej metody płatności.
  • B2B > wydruk oferty PDF - dodano możliwość wyłączania podsumowania oferty.
  • Powiadamianie o dostępności produktu - dodano możliwość podania minimalnego stanu dostępnego.
  • MultiStore > wysyłka e-maili - poprawiono obsługę znacznika ‘Odpowiedz do’.
  • Dodano możliwość korzystania z integracji wFirma / InFakt bez konieczności korzystania z modułu ‘Fakturowanie’.
  • Dropshipping > Zamówienie za pobraniem - w przypadku integracji z kurierem K-EX dodano możliwość podmiany numeru konta nadawcy na konto klienta.
  • Lista produktów - dodano możliwość tworzenia nowych wartości w grupowym ustawianiu wartości atrybutu.
  • B2B > handlowiec - poprawiono obsługę indywidualnych ustawień kosztów form dostawy dla klientów.
  • Dodano ostrzeżenie o powielających się kodach produktów / wariantów.
  • Formy dostawy - dodano możliwość podania różnych linków śledzących paczkę dla różnych krajów.
  • Zaktualizowano mechanizm wyliczania porzuconych koszyków.
  • Lista zamówień > e-mail do zamawiających - dodano możliwość zapisywania szablonów wiadomości.

Autor: Łukasz Plutecki

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska