Aktualizacje AtomStore w czerwcu i lipcu 2017
Zapraszamy do zapoznania się z informacją na temat zmian w systemie zrealizowanych w czerwcu i lipcu.
4.6.20
- Zestawy - poprawiono mechanizm aktualizacji statusu dostępności zestawu.
- Magazyn - poprawiono wyświetlanie cen zakupu.
- Listing zamówień - dodano możliwość filtrowania zamówień po statusie dostępności produktu w momencie zakupu.
- Edycja produktu - dodano wyświetlanie w historii PZ/WZ zamówień bez WZ, jeżeli moduły „Dostawcy” i „ERP” są wyłączone.
- Subskrybenci - poprawiono import listy z pliku XLS oraz działanie filtrów.
- Integracja z systemem Afiliant - zmieniono przekazywanie kwot brutto na kwoty netto.
- Subskrybenci - dodano logi dot. utworzenia, zmiany i usunięcia listy subskrybentów.
- Edycja produktu - dodano pole „Ilość sztuk w opakowaniu” wraz z możliwością wyboru jednostki oraz jego importu i eksportu.
- Porównywarki - dodano możliwość wskazania produktów, które mają być rozbijane na warianty.
- Dodano możliwość zachowania kodu produktu przy łączeniu produktów.
- Magazyn - poprawiono obsługę zamówień, które w momencie złożenia otrzymywały status WZ.
- Faktury - dodano możliwość powiązania do faktury ujemnych wpłat.
- Wczytanie koszyka klienta - poprawiono wczytywanie koszyka w innej walucie niż domyślna.
- Banery - dodano operację grupową sortowania banerów.
- SEO - dodano możliwość ustawienia przekierowań ze starych adresów URL produktów do nowych.
- Dodano zabezpieczenie przed nieprawidłową zmianą statusu zamówienia przy raporcie z serwisu płatności internetowych.
- Zestawy - poprawiono mechanizm aktualizacji statusu aktywności produktu.
- Blog - dodano RSS oraz możliwość edycji daty dodania komentarza do wpisu na blogu.
- Dodano integrację z GetResponse
4.6.19
- Poprawiono eksport zamówień do XLS.
- Zoptymalizowano eksport subskrybentów przy bardzo dużej liczbie subskrybentów.
- Dodano moduł konfiguracji zależności pomiędzy sklepami w multistore, językami, cennikami etc.
- Poprawiono obsługę flagi ‘Bestseller’ przy tworzeniu kopii produktu.
- Dodano możliwość wyświetlania karty produktu przy statusie 'Widoczny' = 'nie'.
- Banery - dodano możliwość wielostopniowej zmiany pozycji baneru.
- Ujednolicono dymki opisujące opłacenie zamówienia.
- Dodano możliwość automatycznego wylogowywania klienta po określonej liczbie minut z podanych adresów IP.
- Katalog produktów - dodano nową operację grupową.
- Import płatności - dodano kolorowanie wpłat.
- Porównywarki - dodano możliwość wysyłania znaku wodnego do porównywarek.
- Blue Media - dodano obsługę kart płatniczych w koszyku.
- Google Merchant - dodano możliwość uwzględniania minimum logistycznego w cenie produktu.
- Szablon domyślny - dodano funkcje ograniczającą przypadkowych zakupów tego samego towaru (generowanie zdublowanych zamówień).
- Import płatności - dodano obsługę spacji w kwotach zamówień.
- Google Merchant - dodano przekazywanie kosztów dostawy.
- Usprawniono zarządzanie wartościami atrybutu typu „cecha”.
- Przedsprzedaż - wyliczanie planowanej daty wysyłki zamówienia.
- Import faktur z Comarch Optima - dodano wiązanie z wpłat z fakturami.
- Poprawiono pobieranie opinii z serwisu Opineo.
- Wprowadzono możliwość zmiany metody płatności na ekranie opłać zamówienie (dla wybranych systemów płatności online).
- Wprowadzono dodatkowe zabezpieczenia podczas usuwanie wartości atrybutu.
4.6.18
- Dodano załączniki do zamówień.
- Cenniki automatyczne - dodano możliwość blokowania ceny.
- B2B - dodano możliwość rabatowania grup klientów per kategoria.
- Dodano możliwość automatycznej wysyłki faktur.
- B2B - dodano możliwość wykluczeń form płatności dla użytkownika.
- Listing zamówień - dodano możliwość wyświetlenie kolumny 'Uwagi dla kuriera'.
- Google Merchant - poprawiono przekazywanie pola shipping_weight.
- Dodano opcję wysyłki SMS'a z kodem rabatowym.
- Wczytanie koszyka klienta - poprawiono wczytywanie danych adresowych klienta.
- Bony - wprowadzono automatyczną deaktywacja bonu (przy anulacji zamówienia powiązanego z wydaniem bonu).
- Archiwum PZ/WZ - dodano informacje o administratorze, który utworzył dokument i czasie dodania.
- Listing zamówień - dodano możliwość wyszukiwania po numerze NIP.
- Listing produktów - dodano możliwość wyszukiwania produktów wg form dostawy.
- Import produktów - dodano pomijanie, jeżeli kod produktu występuje w wariancie.
- Listing produktów - dodano możliwość wyświetlenia kolumny z wartością wybranych atrybutów.
- Zaktualizowano integrację z PayPal Express Checkout.
- Dodano integrację z narzędziem e-zwrotów Poczty Polskiej - https://ezwroty.poczta-polska.pl/.
- Eksport produktów - dodano możliwość eksportu całej galerii produktu.
- Poprawiono generowanie statystyk produktów do pliku XLS.
- Dodano integrację z narzędziem Insider.
- wFirma - dodano zabezpieczenie przed zdublowanym numerem faktury.
- Dodano integrację z edrone.me.
- Rozbudowano moduł importu płatności, dodano import z formatu DHL.
- Wprowadzono możliwość dodawania komentarzy do anulowanych zamówień.
- Płatności Blue Media - dodano możliwość rozdzielenia płatności kartami oraz Rat Alior Banku na osobne formy płatności.
- GLS - dodano możliwość wpisania wartości pobrania.
- Zestawy - dodano informacje o zniżce zestawu na listingach.
- Poprawiono obsługa zwrotów usuniętych wariantów.
Autor: Łukasz Plutecki