Aktualizacje w AtomStore w czerwcu 2019
W czerwcowej odsłonie systemu AtomStore znajdziemy nowy rodzaj kuponu, który pozwoli zwiększać wartość koszyka. W wersji dla B2B dodaliśmy nowe funkcje w cennikach. Od teraz możesz też łatwo rozpocząć śledzenie konwersji w swoim sklepie za pomocą Google Adwords.
B2C
Dodaliśmy możliwość dodania automatycznego kodu rabatowego - nowa funkcja pozwala na naliczania rabatu automatycznie pod warunkiem, że klient doda do koszyka minimalną ilość wybranych towarów. Automatyczny kupon rabatowy tworzymy w module Marketing → Kupony. Następnie dodajemy nowy kupon. Określamy jego parametry - ważne, aby określić minimalną ilość produktów i ilość unikalnych produktów.
Produkty, których dotyczy kupon określamy za pomocą dynamicznej listy.Dodając min. 3 produkty z tej listy system automatycznie dodaje do koszyka kupon (o ile klient nie skorzystał wcześniej z innego kuponu). Pokazuje starą i obniżoną cenę.
Zmieniliśmy sposób wyliczania wartości podczas eksportu faktury korygującej - podczas eksportu wygenerowanych faktur VAT, wartość zamówienia w zestawieniu będzie stanowiła różnicę między wartością faktury VAT i faktury korygującej.
Dodaliśmy kolumnę "Termin płatności" w zestawieniu faktur VAT - podczas eksportu wygenerowanych faktur VAT, pojawia się nowa kolumna wyświetlającą termin płatności w danym zamówieniu.
B2B
Zmieniliśmy sposób wyliczania sumy rabatów podczas tworzenia indywidualnych promocji dla klienta - w przypadku, gdy klient należy do grupy z przypisanym cennikiem, który obniża cenę produktu o wybrany procent oraz stworzona jest dla niego indywidualna promocja obniżająca wartość tego produktu również o dany procent, ostateczna cena będzie obniżona o sumę tych dwóch rabatów.
W mailach systemowych dodaliśmy znacznik informujący klienta o terminie płatności - od teraz możesz dodać nowy znacznik #termin_platnosci#, który umożliwia wyświetlanie klientowi terminu płatności za złożone zamówienie. Data jest pobierana z konta klienta z zakładki "Domyślny termin płatności".
Dodaliśmy możliwość wyświetlania nazwy produktu podczas eksportu raportu z braków do pliku CSV - podczas generowania raportu w zakładce Magazyn → Brakujące towary pojawiła się możliwość dodania nazwy produktu w tworzonym eksporcie.
Usprawnienia w panelu administracyjnym
Dodaliśmy globalny tag śledzenia konwersji w Google Adwords - aby skonfigurować nowy sposób śledzenia konwersji należy przejść do zakładki Ustawienia → Konfiguracja sklepu → Wygląd sklepu → Kody marketingowe JS → Google Adwords. W ustawieniach należy wpisać unikalne ID oraz Label służące do śledzenia transakcji. Więcej informacji dotyczących tego w jaki sposób uzyskać niezbędne dane można znaleźć na stronie https://support.google.com/google-ads/answer/6095821#get_tag
Dodaliśmy możliwość instalacji sklepu jako aplikacji na ekranie głównym w telefonie - więcej na temat tej opcji przeczytasz tutaj.
Dodaliśmy zakładkę wyświetlającą wszystkie dostępne znaczniki podczas edycji newsletter - w trakcie edycji newslettera z poziomu jego podglądu, administrator zyskał możliwość przeglądania wszystkich dostępnych znaczników, które mogą zostać wysłane w wiadomości do klienta.
Dodaliśmy możliwość wyszukiwania historii importów przeprowadzonych przez danego administratora - w zakładce Logi → Historia importów pojawiła się możliwość wyszukiwania importów przeprowadzonych przez konkretnego administratora sklepu.
Zmiany w integracjach
Wprowadziliśmy nowy moduł Marketing Automation Extended - więcej na temat jego funkcjonalności można dowiedzieć się tutaj.
Dodaliśmy obsługę informacji zwrotnych z serwera SMTP - rozszerzyliśmy informacje zwrotne o dodatkowe logi, które umożliwią dokładniejszą diagnozę błędów pojawiających się podczas wysyłki wiadomości mailowych z wykorzystaniem serwerów SMTP.
Bugfix:
- poprawiono błąd z wyświetlaniem liczby dostępnych produktów znajdujących się w magazynie,
- poprawiono wyświetlanie znaczników w podglądzie zamówienia w panelu klienta - usunięto błędne wyświetlanie linków w komentarzach do zamówienia.
Autor: Diana Drobniak