Aktualizacje AtomStore w czerwcu 2016
Zapraszamy do listy nowych funkcji i poprawek udostępnionych w czerwcu. Na liście nowości między innymi - testy a/b cen, porządku w ustawieniach wersji B2B, wiele usprawnień w panelu administracyjnym czy możliwość ustawienia kilku promocji happy hours dla jednego produktu.
4.5.15 (04.07.2016)
- Poprawiono obsługę zmiany typu atrybutu / usunięcia atrybutu lub wartości atrybutu typu wariantowego.
- Newsletter SMS - dodano możliwość dokładniejszego targetowania subskrybentów.
- Proces zakupowy - dodano możliwość podania uwag dla kuriera (należy upewnić się że kurier pozwala na dodawanie uwag po API).
- Import płatności - dodano import z formatu InPost oraz DPD.
- Dodano możliwość wyłączenia wysyłania próśb o dodanie opinii do systemu Wiarygodne Opinie Opineo / Zaufane Opinie Ceneo dla wybranych klientów.
- Newsletter - dodano możliwość automatycznego skracania długich naz produktów.
- Reklamacje - poprawiono generowanie paczek z produktami przez handlowców.
- Panel administracyjny > tworzenie zamówienia - dodano automatyczne przeliczanie cen w tworzonym zamówieniu na wybraną walutę zamówienia.
- Gratisy - dodano możliwość podania zestawu jako gratisu.
- Lista zamówień - dodano nowe kolumny: wartość produktów, koszt dostawy, koszt płatności.
- Reklamacje - dodano możliwość wysyłki wiadomości e-mail z przypomnieniem o konieczności rozpatrzenia reklamacji.
- Raport o porzuconych koszykach - dodano nowe informace o kliencie i wizycie.
- Przelewy24 - dodano obsługę nowego API.
- Waluty - dodano możliwość podania numeru konta dla każdej waluty z osobna oraz obsługę znacznika #numer_konta#.
- Schowek - dodano możliwość przeniesienie wszystkich produktów ze schowka do koszyka.
- Dodano możliwość podania minimum logistycznego dla grupy klientów.
- Zaktualizowano integrację z systemem Quartic.
4.5.14 (15.06.2016)
- AntySpam - poprawiono obsługę dla robota Facebook’a.
- Promocje - dodano możliwość stworzenia wielu promocji Happy Hours na jeden produkt.
- Ecard - dodano możliwość ponownej próby opłacenia zamówienia.
- B2B - dodano możliwość tworzenia wewnętrznych zapytań.
- Podgląd zamówienia - dodano możliwość przechodzenia do następnego / poprzedniego zamówienia.
- Zrezygnowano z automatycznego tworzenia form płatności / dostawy przy włączaniu modułów integarcji.
- Panel > lista produktów - dodano możliwość filtrowania produktów z danym atrybutem bez wskazywania wartości atrybutu.
- Edycja zamówienia - poprawiono obsługę znaków specjalnych w nazwie firmy.
- Strony statyczne - dodano możliwość decydowania o widoczności stron dla różnych rodzajów klientów.
- Koszyk - poprawiono błąd skutkującym możliwością złożenia zamówienia z nieaktywną formą płatności lub dostawy.
- Koszyk - dodano zabezpieczenie przed cofaniem w przeglądarce.
- Zmieniono mechanizm kodowania wiadomości e-mail.
- Mail z informacją o zamówieniu - dodano obsługę znacznika #rekomendacje_powiazane:x#.
- Lista zamówień > pobieranie faktur - dodano możliwość pobierania różnych typów faktur osobno.
- Lista zamówień > eksport do XLS - dodano możliwość dołączania produktów do eksportu zamówień, a także wyświetlanie (i eksportu) kolumn z uwagami klienta i komentarzami administratorów.
- FreshMail - dodano możliwość eksportu grup własnych.
- Testy A/B - dodano możliwość tworzenia testów z różnymi cenami produktów (test a/b cen).
- B2B > handlowiec - wprowadzono możliwość dodawania kont klientów bez rejestracji i składania na nie zamówień.
- B2B - zreorganizowano ustawienia B2B, wprowadzono podział na moduly.
- Dodano raport o dostępie do danych osobowych.
Autor: Łukasz Plutecki