Poznaj trendy na 2025 rok w e-commerce Zapisz się na webinar

Funkcjonalność

Statystyki

Statystyki sprzedaży

Moduł Statystyk sprzedaży prezentuje szczegółowe informacje na temat wielkości sprzedaży, form dostawy i płatności, zwrotów oraz lojalności klientów.

Moduł Statystyk sprzedaży w systemie AtomStore pozwala na analizę:

  • ilości i wartości zamówień w wybranym okresie,
  • ilości, udziału oraz wartości zamówień anulowanych,
  • form płatności jakie wybierają klienci,
  • form dostawy,
  • lojalności klientów,
  • źródeł sprzedazy.

Moduł umożliwia zawężanie raportów według dat, kategorii, producenta oraz produktu którego ma dotyczyć wybrany raport.

Statystyki sprzedaży

Raporty klientów

Moduł raportów Klientów przedstawia najważniejsze informacje na temat zachowań klientów w sklepie internetowym.

Moduł raportów klientów pozwala uzyskać informacje na temat:

  • ilości nowych klientów – z rozróżnieniem na zarejestrowanych i kupujących bez rejestracji,
  • ilości wizyt klientów,
  • rankingu klientów według wizyt,
  • porzuconych koszyków,
  • klientów będących aktualnie online.

Moduł umożliwia zawężanie raportów według dat.

Moduł rankingów

Moduł rankingów umożliwia wygenerowanie zestawień zbiorczych dla produktów, kategorii, promocji, klientów oraz wyszukiwarki.

Moduł rankingów umożliwia generowanie zestawień na temat sprzedaży w sklepie w najważniejszych przekrojach:

  • zestawień produktów - wg ilości, zamówień i wartości,
  • zestawień kategorii - wg ilości, zamówień i wartości,
  • producentów - wg ilości, zamówień i wartości,
  • promocji - wg ilości, zamówień i wartości,
  • fraz wyszukiwanych w sklepie - wg ilości, zakupów.

 

Czym różni się ranking od raportu sprzedaży?

Ranking przedstawia wyniki w postaci zagregowanej – np. listę 10 najlepiej sprzedających się produktów w ostatnim miesiącu. Raport sprzedaży pokazuje wielkości i ilości w ujęciu dziennym na przestrzeni całego miesiąca.

Google Analytics

AtomStore posiada integrację z Google Analytics. Aby uruchomić statystyki Google wystarczy wkleić ID w konfiguracji sklepu.

Oprócz wewnętrznego systemu statystyk i raportów system posiada możliwość integracji z programem Google Analytics.

 

W celu wykorzystania raportów typu e-commerce, analizy celów czy współczynnika konwersji nie trzeba wykonywać żadnych zmian w kodzie strony, wystarczy jedynie wprowadzić identyfikator w systemie Google Analytics w sekcji Działanie sklepu oraz skonfigurować analitykę e-commerce na koncie Google Analytics.

 

 

Google Analytics

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska