Statystyki sprzedaży
Moduł Statystyk sprzedaży w systemie AtomStore pozwala na analizę:
- ilości i wartości zamówień w wybranym okresie,
- ilości, udziału oraz wartości zamówień anulowanych,
- form płatności jakie wybierają klienci,
- form dostawy,
- lojalności klientów,
- źródeł sprzedazy.
Moduł umożliwia zawężanie raportów według dat, kategorii, producenta oraz produktu którego ma dotyczyć wybrany raport.
Raporty klientów
Moduł raportów klientów pozwala uzyskać informacje na temat:
- ilości nowych klientów – z rozróżnieniem na zarejestrowanych i kupujących bez rejestracji,
- ilości wizyt klientów,
- rankingu klientów według wizyt,
- porzuconych koszyków,
- klientów będących aktualnie online.
Moduł umożliwia zawężanie raportów według dat.
Moduł rankingów
Moduł rankingów umożliwia generowanie zestawień na temat sprzedaży w sklepie w najważniejszych przekrojach:
- zestawień produktów - wg ilości, zamówień i wartości,
- zestawień kategorii - wg ilości, zamówień i wartości,
- producentów - wg ilości, zamówień i wartości,
- promocji - wg ilości, zamówień i wartości,
- fraz wyszukiwanych w sklepie - wg ilości, zakupów.
Czym różni się ranking od raportu sprzedaży?
Ranking przedstawia wyniki w postaci zagregowanej – np. listę 10 najlepiej sprzedających się produktów w ostatnim miesiącu. Raport sprzedaży pokazuje wielkości i ilości w ujęciu dziennym na przestrzeni całego miesiąca.
Google Analytics
Oprócz wewnętrznego systemu statystyk i raportów system posiada możliwość integracji z programem Google Analytics.
W celu wykorzystania raportów typu e-commerce, analizy celów czy współczynnika konwersji nie trzeba wykonywać żadnych zmian w kodzie strony, wystarczy jedynie wprowadzić identyfikator w systemie Google Analytics w sekcji Działanie sklepu oraz skonfigurować analitykę e-commerce na koncie Google Analytics.