Zwiększ efektywność swojego sklepu z Google Analytics 4
Wszystko, co powinien mierzyć Twój sklep - pokazane na żywo!
3 sierpnia 2023, godz. 10.00
Praktyczny webinar dla e-commerce od AtomStore i DevaGroup. GA4 od miesiąca jest naszą oficjalną, analityczną zabawką - zdetronizował UA, a przy okazji narobił sporo zamieszania. Nie przegap tego webinaru o Google Analytics 4!
Jak branża e-commerce może wykorzystać GA4, by skutecznie oceniać swoje działania marketingowe? Do jakich konkretnych raportów warto sięgać w przypadku sklepów internetowych? Na co uważać, w jakie pułapki nie wpadać i gdzie szukać informacji na wagę złota dla Twojego biznesu?
Na te pytanie odpowie już 3 sierpnia 2023 roku o godz. 10:00 nasz specjalny Gość - Krzysztof Marzec, CEO DevaGroup. Razem z Gabrielą Gil, Partnership & Marketing Manager w AtomStore porozmawiają o nowej rzeczywistości nie tylko analityków, ale przede wszystkim e-commerce managerów i sprzedawców. Jeżeli wciąż czujesz się odrobinę zagubiony w nowych raportach, ten webinar jest dla Ciebie!
Czego dowiesz się podczas webinaru AtomStore i DevaGroup?
- Po co w Twoim sklepie internetowym analityka?
- Jak wyglądają najważniejsze metryki oraz różnice między GA4 a UA?
- Co jeśli nie zdążył_ś z GA4 przed deadlinem? Jak teraz porównywać dane?
- Jak zbudować raporty i korzystać z potęgi UTMów?
A do tego przykłady konkretnych raportów idealnych do oceny działań marketingowych w e-commerce.
Zapisz się na webinar, a poprawisz wyniki w swoim sklepie internetowym.
Webinar poprowadzą:
Krzysztof Marzec - CEO w DevaGroup, agencji z tytułem Partner Google Premier i Google Rising Star. W branży SEM od 2005 roku. Trener SEO, Google Ads & Analytics, prowadził szkolenia dla najlepszych agencji i domów mediowych bezpośrednio na zlecenie Google, szkolił w Akademii Google Partners. Autor trzech książek, ponad setki artykułów i wysoko ocenianych kursów on-line. Wykładowca m.in. Uniwersytetu Jagiellońskiego, Akademii Górniczo-Hutniczej oraz Wyższej Szkoły Europejskiej im. Józefa Tischnera. Gościł na scenach kilkudziesięciu konferencji (m.in. MobileTrends, SEM Camp, Targi eHandlu, Internet BETA) zdobywając wysokie miejsca i nagrody publiczności. Na największej branżowej konferencji w Polsce (I love Marketing) dwukrotnie zajmował pierwsze miejsce - w kategorii Ads & Analytics oraz w dniu poświęconym SEO. Jest pomysłodawcą i organizatorem semKRK, wyjątkowej, krakowskiej konferencji dedykowanej miłośnikom SEM, SEO i Analityki oraz gali nagród semKRK Awards. Pracował dla takich marek, jak: Allegro.pl, Neo24, Shoper.pl, Conrad.pl, Interia.pl, Grupa RMF czy Wydawnictwo Bauer. Sędzia konkursów European Search Awards i Global Search Awards.
Gabriela Gil - Marketing manager ds. B2B i programu partnerskiego w AtomStore. Z marketingiem związana od ośmiu lat. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Akademii Górniczo-Hutniczej. Marketingowe serce. Wieczna studentka. Eventowy ogarniacz. Dba o wizerunki marek w Internecie. Pomaga firmom przekazywać emocje przez treści, żeby mogły rozwijać swój potencjał w cyfrowym świecie. Kieruje się zasadą, że pracując w marketingu B2B jest człowiekiem i mówi do ludzi. Robi to tworząc treści, koordynując działania projektowe, organizując wydarzenia i promując efekty tych prac. Prywatnie – bez pamięci zakochana w Tatrach. Miłośniczka kryminałów.