Jak łączyć i dzielić subskrybentów?
Segmentacja klientów w e-mail marketingu
28 lipca 2021, godz.: 11:00
W 2020 r. internauci otrzymali 27% więcej wiadomości na swoje skrzynki pocztowe niż przed rokiem. Chcesz dowiedzieć się, jak wyróżnić się z masy newsletterów, które otrzymują twoi klienci, i skutecznie docierać do subskrybentów? Dołącz do naszego webinaru!
Co czeka Cię na webinarze?
Wiemy, jak ważna jest personalizacja w e-mail marketingu, dlatego chcemy pokazać Ci, jak skutecznie korzystać z segmentacji klientów i jakie możliwości daje nasza platforma. Pokażemy Ci panel sklepu i omówimy krok po kroku, jak stworzyć segmenty klientów i z nich korzystać.
Jakie są zalety segmentacji klientów w e-mail marketingu?
Weryfikacja obecnej bazy subskrybentów często bywa istotniejsza niż pozyskiwanie nowych. Przy wielu kampaniach e-mailowych wzrasta ryzyko docierania do klientów, którzy nie są zainteresowani daną informacją. Wysyłanie nieistotnych wiadomości do niewłaściwych osób może spowodować utratę subskrybentów, dlatego przygotuj dedykowane wiadomości do odbiorców. Jakie płyną z tego korzyści?
- Zadbasz o higienę bazy subskrybentów, dzięki czemu twoje wiadomości będą trafiały dokładnie do tych osób, do których powinny.
- Zwiększasz dostarczalność e-maili. Co czwarty marketer potwierdza, że dzięki segmentacji jego kampanie mają lepszą dostarczalność i generują dzięki temu świetne wyniki sprzedażowe.
- Zauważysz wzrost sprzedaży bezpośrednio po realizacji kampanii. Spersonalizowane wiadomości osiągają ROI nawet na poziomie 122%.
- Zwiększasz liczbę otwartych wiadomości i aktywizujesz nieaktywnych użytkowników.
Poznaj nasze propozycje wykorzystania segmentacji klientów
Wiemy, że wiedzę najlepiej przyswajać poprzez praktykę, dlatego chcemy pokazać Ci cztery ścieżki dla wybranych segmentów klientów:
- klientów premium z wykorzystaniem filtrów ilość i kwota zamówienia,
- nieaktywnych subskrybentów w celu czyszczenia bazy subskrybentów,
- klientów, którzy kupili określony produkt z wykorzystaniem targetowania po preferencjach zakupowych,
- nowych subskrybentów z wykorzystaniem modułu Marketing Automation.
Data: 28 lipca
Godzina: 11:00
Czas trwania: 60 minut
Miejsce: clickmeeting → zobacz webinar
Webinar poprowadzą
Milena Dziurska – Project Manager w AtomStore. Na co dzień wdraża sklepy internetowe na platformę AtomStore i wspiera obecnych klientów w ich działaniach. Uważa, że empatia i zrozumienie problemu to podstawa. Ma wieloletnie doświadczenie w pracy na systemach e-mail marketingowych i marketing automation, takich jak FreshMail czy SALESmanago. Pochodzi z Mazowsza, ale od 7 lat mieszka w Krakowie, w którym nie wyobraża sobie życia bez roweru. W wolnych chwilach pochłania książki, chodzi po górach i podróżuje.
Agata Kempa – junior marketing specialist w AtomStore. Z wykształcenia – polonistka i politolożka, z urodzenia – Ślązaczka. Nie straszne jej media społecznościowe, organizacja eventów i wystąpienia publiczne.