WEBINAR
Omnibus LIVE. Jak organizować kampanie promocyjne B2C i B2B?
Czy przepisy z dyrektywy Omnibus dotyczą sklepów prowadzących sprzedaż B2B? Dlaczego odpowiedź na to pytanie nie jest jednoznaczna? Kiedy organizowana kampania promocyjna rodzi obowiązek informowania o najniższej cenie, a kiedy nie? Oprócz rozwiania wątpliwości podczas webinaru z prawnikiem Marcinem Tomczakiem (ecommerce.legal) odpowiemy na zadane przez Was wcześniej pytania.
13 stycznia 2023, godz.: 11:00
Od 1 stycznia 2023 zaczęła obowiązywać dyrektywa Omnibus. Nowe przepisy rodzą wiele pytań i niejasności, zwłaszcza w sprzedaży B2B. Zadaj pytanie, na które nie możesz znaleźć odpowiedzi, dołącz do webinaru z prawnikiem i dowiedz się więcej.
Dlaczego warto uczestniczyć w webinarze?
Od 1 stycznia 2023 roku weszły nowe przepisy, które zmieniają zasady wyświetlania cen, a także regulują funkcjonowanie opinii w internecie.
Wiele zapisów i wątków wciąż nie jest rozwikłanych, tym samym sprzedawcy nie wiedzą w jakich sytuacjach muszą informować o poprzedniej cenie, a w jakich nie? Omnibus wprowadza również pojęcie rabatów publicznych i indywidualnych. Jak odróżnić ogólnodostępne ogłoszenie o obniżce od indywidualnego rabatu? Czy hurtownię również obejmują zasady Omnibusa? Czy stosować nowe zasady, gdy sprzedajemy do firm B2B i skąd biorą się wątpliwości?
Podczas webinaru Marcin Tomczak, prawnik z ecommerce.legal poruszy kwestie związane ze sprzedażą B2B oraz obowiązkami informacyjnymy. Chcesz zadać pytanie, na które nie możesz znaleźć odpowiedzi? Dodaj je do naszej listy pytań Q&A już teraz, a na pewno odpowiemy na nie podczas webinaru.
Kliknij tutaj i zadaj nam pytanie, które omówimy podczas webinaru z prawnikiem z ecommerce.legal.
Czego dowiesz się w trakcie webinaru?
Nowe przepisy wynikające z dyrektywy Omnibus rodzą wiele pytań i niejasności. W webinarze poruszymy takie kwestie, jak:
- czy i jak przepisy Dyrektywy Omnibusa wpływają na sklepy prowadzące sprzedaż B2B?
- czy w świetle nowego prawodawstwa stałe obniżki i rabaty dla grup klientów są problemem?
- czy każda zmiany cen i cenników rodzi nowy obowiązek informowania o najniższej cenie?
- jaki komunikat może zostać potraktowany jako "ogłoszenie o obniżce" i czym różni się publiczny kod rabatowy od indywidualnego?
- jakie obowiązki aktualizuje oferowanie kodu rabatowego?
- jak obliczyć procent obniżki oferowanej w sklepie w dobie Omnibusa?
- przykłady kampanii promocyjnych, które możesz organizować w sklepie bez spełniania obowiązku informowania o najniższej cenie sprzed obniżki.
Webinar poprowadzą
Marcin Tomczak – prawnik, założyciel eocmmerce.legal. Doświadczenie zdobywał w poznańskich kancelariach prawnych wyspecjalizowanych w obsłudze przedsiębiorców zajmując się m.in. prawem handlowym. Współredaktor i współautor książki o sp. z o.o. Podczas współpracy z uznaną europejską firmą z branży e-commerce był odpowiedzialny za audyt kilkuset sklepów internetowych z rynków PL, EU i UK, w tym należących do najbardziej rozpoznawalnych polskich marek. Brał udział w ustalaniu kryteriów jakości dla sklepów działających na ww. rynkach. Prelegent na 22. Targach eHandlu w Warszawie z tematem dotyczącym Dyrektywy Omnibus.
Diana Drobniak-Szczerba - Marketing Manger w AtomStore. Z wykształcenia – inżynier ochrony środowiska, z powołania – PR-owiec, który pokochał content marketing. Z branżą marketingu związana od 2016 roku. Wierzy, że przyszłość to e-commerce.