WEBINAR
Wielokanałowa obsługa klienta w sklepie internetowym
Poznaj możliwości integracji Thulium x AtomStore
29 kwietnia 2021, godz.: 11:00
Obsługa klienta w sklepie internetowym, to jeden z najważniejszych czynników wpływających na decyzję o ponownym zakupie. Dla 96% konsumentów komunikacja z obsługą klienta jest podstawą w ocenie zaufania do konkretnej firmy, dlatego warto poświęcić jej trochę uwagi i wybrać najlepsze narzędzie do wsparcia twojego Biura Obsługi.
Z Łukaszem Hardkiem – Customer Success Coordinator w Thulium, porozmawiamy o tym, jak zaplanować i wdrożyć skuteczną obsługę klienta w sklepie na platformie AtomStore.
Czego się dowiesz w trakcie webinaru?
Obsługa klienta w ciągu ostatnich lat znacząco się zmieniła, podobnie jak e-konsumenci. Epidemia pokazała, że istnieje potrzeba częstszego wykorzystywania chatbotów, mediów społecznościowych i content marketingu jako pomocnym BOK-owi. Co więcej, wytworzenie relacji pomiędzy marką a klientem dzięki treściom na stronie i sprawnej komunikacji sprawia, że chętniej będzie on wybierał twój sklep w przyszłości.
Jakie tematy poruszymy w trakcie webinaru?
- Obsługa klienta – czego oczekują klienci i czy można temu w ogóle sprostać?
- Chatbot, czat, Facebook messenger czy infolinia – czy to dobre rozwiązania dla e-commerce'u?
- Jak działa narzędzie Thulium i jak wspiera pracę BOK-u, np. przy reklamacji lub zwrocie?
- Jak wygląda proces integracji Thulium z systemem AtomStore krok po kroku?
Co jeszcze czeka cię na webinarze?
Nie pozostawimy Cię bez praktycznej dawki wiedzy o współpracy AtomStore z Thulium. Dowiesz się, jak zintegrować sklep na naszej platformie z Thulium – systemem contact center do wsparcia twojego Centrum Obsługi? Pokażemy ci także zakres naszej integracji i przydatne porady, dzięki którym jakość obsługi klienta twojego e-sklepu wzrośnie.
Data: 29 kwietnia 2021
Godzina: 11:00
Czas trwania: 60 minut
Miejsce: clickmeeting → zobacz webinar
Webinar poprowadzą
Łukasz Hardek – Customer Success Coordinator w Thulium. Od ponad 13 lat jest związany z branżą internetową, z czego 7 spędził w firmach oferujących usługi w modelu SaaS. Obecnie pełni rolę Customer Success Coordinator w Thulium – w firmie posiadającej jedno z najlepszych na rynku narzędzi wspierających obsługę klienta, gdzie odpowiada za rozwój obecnych klientów i wsparcie Działu Obsługi.
Diana Drobniak – marketing manager w AtomStore. Z wykształcenia – inżynier ochrony środowiska, z powołania – PR-owiec, który pokochał content marketing. Z branżą marketingu związana od 2016 roku. Wierzy, że przyszłość to e-commerce, co niezbicie udowodnił rok 2020.