Jak wybrać platformę e-commerce pod swoją strategię SEO?
19.05.2022 godz. 10:00
Niezależnie od wielkości Twojego sklepu internetowego, potrzebujesz strategii SEO. Naturalnie pada więc pytanie: jak wybrać najlepszą platformę e-commerce pod kątem optymalizacji pod wyszkuiwarki? Podczas tego webinaru wyjaśnimy, co należy wziąć pod uwagę przy wyborze silnika pod sklep online z punktu widzenia SEO. Ekspert z agencji Sempai wskaże Ci kilka nieoczywistych funkcji, na które warto zwrócić uwagę podczas poszukiwań i decyzji.
Czy wiesz, że ponad ¼ ruchu w sklepie internetowym pochodzi z wyszukiwarki, a średnio 23% zamówień pochodzi z ruchu ogranicznego. Skuteczna startegia SEO może zapewnić nawet ćwierć Twoich dochodów. Aby ją realizować, potrzebujesz nie tylko know-how i odpowiedniego zespołu, ale również wszechstronnego narzędzia.
Jak platforma e-commerce może wpływać na SEO?
Wszystkie platformy e-commerce oferują funkcje, które pomagają zoptymalizować sklep internetowy pod kątem wyszukiwarek, jak Google czy Bing. Search Engine Optimization obejmuje jednak wiele czynników, nie tylko słowa kluczowe i unikalne copy. Niektóre platformy e-commerce mają podstawowe funkcje SEO, inne bardziej zaawansowane i zautomatyzowane narzędzia.
Podczas webinaru porozmawiamy z Mariuszem Waszkiewiczem, Senior SEO Specialist z agencji SEMPAI na temat wyboru najodpowiedniejszej platformy e-commerce dla sklepu internetowego:
- Jakie funkcje SEO mają znaczenie dla sklepów internetowych i których warto szukać wśród narzędzi oferowanych przez platformy e-commerce?
- Na jakie czynniki rankingowe Google warto zwrócić uwagę podczas testów nowego silnika dla sklepu internetowego?
- Czy istnieje najlepsze rozwiązanie e-commerce dla SEO? Czy model biznesowy platformy (SaaS, open-source, rozwiązanie dedykowane) ma znaczenie?
- Dlaczego najważniejsza jest strategia, a dopiero potem koncentrowanie się na opcjach, funkcjach i możliwościach silnika pod sklep internetowy?
Jak wybrać najlepszą platformę e-commerce pod SEO?
Wybór najlepszej platformy e-commerce pod SEO wymaga przyjrzenia się różnym czynnikom, takim jak sposób tworzenia linków, UX, szybkość i przyjazność dla urządzeń mobilnych oraz metatagi. Podczas tego webinaru:
- wskażemy ci podstawowe narzędzia bez których dobra optymalizacja nie będzie możliwa,
- porozmawiamy, na jaką dużą automatyzację procesów warto postawić w SEO,
- pokażemy funkcje, które na pierwszy rzut oka nie będą oczywiste, ale których brak możesz szybko odczuć.
Nie zapomnimy o odpowiedzi na Twoje pytania.
Data: 19 maja 2022
Godzina: 10:00
Czas trwania: 45 minut
Miejsce: clickmeeting → zarejestruj się
Webinar poprowadzą:
Mariusz Waszkiewicz - Senior SEO Specialist w agencji SEMPAI. Pierwsze kroki w branży internetowej stawiał już w 2011 roku, początkowo tworząc strony internetowe pod Affiliacje, następnie - pozycjonując i optymalizując serwisy internetowe pod Google w lokalnej agencji SEM. W Sempai od 2017 roku. Na co dzień odpowiada za prowadzenie kompleksowych kampanii SEO dla klientów agencji, w tym planowanie strategii, przeprowadzanie audytów serwisów, przygotowywanie wycen, raportowanie działań oraz realizuje szkolenia wewnętrzne. Obsługuje zarówno lokalne, jak i rozpoznawalne ogólnopolskie brandy. Kampanie realizowane przez Mariusza zostały zakwalifikowane do finału jednego z najbardziej prestiżowych konkursów branży SEM na świecie - European Search Awards 2022 oraz 2019.
Diana Drobniak - Marketing Manager w AtomStore. Z wykształcenia – inżynier ochrony środowiska, z powołania – PR-owiec, który pokochał content marketing. Z branżą marketingu związana od 2016 roku. Wierzy, że przyszłość to e-commerce.