Ostatni dzwonek na Consent Mode 2.0. - jak działa i dlaczego musisz go wdrożyć do końca lutego?
Czas na poprawne wdrożenie jest tylko do... 5 marca 2024 roku. Po tym terminie Twoje kampanie Google Ads mogą stracić na jakości, a to bezpośrednio przełoży się na niższe dochody z reklam i sprzedaż. Dowiedz się, co musisz zrobić, aby poprawnie wdrożyć Consent Mode 2.0.
Jeśli prowadzisz sklep internetowy lub zajmujesz się marketingiem online, na pewno słyszałeś o Google Consent Mode 2.0. To nowy format, który pozwala dostosować zachowanie tagów śledzących Google w zależności od zgody użytkownika na przetwarzanie danych. Wdrożenie Consent Mode 2.0 jest niezbędne, aby działać zgodnie z prawem, nie stracić dostępu do danych i móc prowadzić skuteczne kampanie reklamowe.
Webinar poprowadzi Gabriela Gil z AtomStore, a zaproszoną ekspertką jest Joanna Horoszko z Sempai.
Agenda, czyli czego dowiesz się z webinaru:
- Dlaczego musisz wdrożyć Consent Mode 2.0?
- Czym grozi brak poprawnego wdrożenia trybu zgody w sklepie internetowym?
- Jakie są główne zmiany, zalety i ograniczenia Consent Mode 2.0 dla Twojego biznesu?
- Jak sprawdzić, czy Twoja strona jest gotowa na Consent Mode 2.0?
Dla kogo jest webinar o Consent Mode 2.0 w e-commerce?
Dla e-commerce managerów, właścicieli sklepów internetowych, specjalistów ds. marketingu w sklepach online oraz osób zajmujących się reklamami oraz analityką w swoich e-biznesach.
Nasza ekspertka:
Swoje pierwsze kroki w marketingu internetowym stawiałam jako specjalistka SEM, tworząc i optymalizując kampanie Google Ads i MS Ads. Od ponad dwóch lat skupiam się głównie na analityce, współpracując z programistami przy wdrażaniu data layerów dedykowanych pod konkretne potrzeby właścicieli e-commerce’ów. Prowadzę też szkolenia z GA4 i GTM. Byłam pierwszą prelegentką w historii eventu semWAW, wybraną głosami internautów.
Prowadząca webinar:
Z marketingiem związana od ośmiu lat. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego oraz Akademii Górniczo-Hutniczej. Marketingowe serce. Wieczna studentka. Eventowy ogarniacz. Dba o wizerunki marek w Internecie. Pomaga firmom przekazywać emocje przez treści, żeby mogły rozwijać swój potencjał w cyfrowym świecie. Kieruje się zasadą, że pracując w marketingu B2B jest człowiekiem i mówi do ludzi. Robi to tworząc treści, koordynując działania projektowe, organizując wydarzenia i promując efekty tych prac. Prywatnie – bez pamięci zakochana w Tatrach. Miłośniczka kryminałów.
Uniknij kłopotów z reklamą w Google Ads od marca 2024. Dowiedz się, jak wdrożyć Consent Mode 2.0. na AtomStore. Zapisz się na webinar teraz!