WEBINAR
Co mogę zautomatyzować w moim e-commerce'ie?
5 listopada 2021, godz.: 11:00
Codziennie każdy e-commerce manager czy sprzedawca wykonuje setki małych prostych kliknięć (zadań), które pozwalają realizować zamówienia w sklepie internetowym. Pozornie nie zajmują dużo czasu – tylko kilka minut – ale w żaden sposób nie przyczyniają się do wzrostu firmy czy zwiększenia produktywności.
Zamiast skupiać się na drobnych poprawkach, lepiej zastanowić się nad ulepszeniami, które mogą zasadniczo zmienić model działania Twojego biznesu.
Głównym celem automatyzacji w e-commerce'ie jest danie Ci tego, co najważniejsze – więcej czasu na kreatywną pracę. Na pewno myślisz ciągle o nowych kierunkach rozwoju, negocjacji warunków z jednym z dostawców, powiększeniu zespołu czy liczby SKU w sklepie. Aby wykonać taką pracę potrzebujesz więcej czasu na skupienie. Co możesz zautomatyzować w swoim sklepie internetowym, aby zyskać czas na ciekawsze wyzwania? Oto pytanie, jakie postawilśmy przed Przemysławem Kaczkowskim, Senior New Business Managerem z firmy Futuriti.
Czego się dowiesz w trakcie webinaru?
- Jak automatyzować procesy sprzedażowe w sklepie internetowym oraz marketplaces?
- Na czym polega marketing automation w sklepie online?
- Jakie narzędzia wykorzystać do automatyzacji w e-commerce?
Data: 5 listopada 2021
Godzina: 11:00
Czas trwania: 60 minut
Miejsce: clickmeeting → zapisuję się
Webinar poprowadzą
Przemysław Kaczkowki – Senior New Business Manager w Futuriti. Z e-commerce związany od ponad 6 lat. Rozwijał sprzedaż online dla kilku z największych sprzedawców w Polsce. Prowadził kampanie marketingowe ze światowymi markami, wdrażał innowacyjne narzędzia wspierające sprzedaż i procesy posprzedażowe. Na bazie swojego doświadczenia obecnie pomaga rozwijać się innym firmom oraz uczestniczy w rozwoju najlepszych narzędzi wspierających e-comm.
Diana Drobniak – marketing manager w AtomStore. Z wykształcenia – inżynier ochrony środowiska, z powołania – PR-owiec, który pokochał content marketing. Z branżą marketingu związana od 2016 roku. Wierzy, że przyszłość to e-commerce, co niezbicie udowodnił rok 2020.