WEBINAR
Jak wyczarować doskonały content marketing w e-sklepie?
O tworzeniu oryginalnych opisów produktów i prowadzeniu wartościowego bloga w sklepie internetowym
31 marca 2021, godz.: 10:00
Myślisz, że prowadzenie bloga firmowego to już przeżytek? Szukasz sposobu na urozmaicenie treści w mediach społecznościowych? Twój content nie wpływa na SEO? Jeśli chociaż na jedno z tych pytań odpowiedziałeś tak, to znak, że jesteś mugolem nasz webinar jest dla Ciebie.
Czego dowiesz się z webinaru?
Wiedziałeś, że sklepy bez bloga mają nawet o 30% mniejszą widoczność w wyszukiwarkach niż te oferujące ciekawe artykuły tematyczne? Chcemy pokazać Ci magię contentu i nauczyć Cię z niej korzystać. Podczas webinaru odpowiemy na pytania:
- Czym jest dobry content marketing?
- Jak tworzyć unikalne opisy, jeżeli wszystkie produkty w sklepie są podobne?
- Dlaczego opłaca się inwestować w wartościowego bloga dla e-sklepu?
- W jaki sposób wykorzystać content marketing w social mediach?
Co otrzymasz w ramach webinaru?
Mamy świadomość, że najlepiej wiedzę przyswaja się poprzez praktykę. Podczas webinaru pokażemy Ci przykłady dobrego i inspirującego marketingu treści w e-commerce. Ale nie tylko! Nie chcemy zostawić Was z pustymi rękami, dlatego po webinarze każdemu uczestnikowi prześlemy szablon planu contentowego przygotowany przez eksperta z agencji marketingowej Kohai. Dzięki niemu będziecie mogli sprawniej i skuteczniej planować strategie marketingu treści.
Jak będzie wyglądać webinar?
1. Opowiemy, czym jest marketing treści i jak go tworzyć.
2. Pokażemy, jak content wpływa na SEO.
3. Udowodnimy, że warto prowadzić treściwego bloga firmowego.
4. Porozmawiamy o contencie w mediach społecznościowych.
5. Odpowiemy na Wasze pytania.
Data: 31 marca 2021
Godzina: 10:00
Czas trwania: 60 minut
Miejsce: clickmeeting → zarejestruj się
Webinar poprowadzą
Katarzyna Sikora-Protasiuk – Team Leader i Senior Content Marketing Specialist w agencji Kohai Content. Pierwsze kroki w karierze zawodowej stawiała w świecie SEO. Przez kilka lat była związana z agencją Sempai, gdzie kierowała działem content marketingu. Od lat doskonali swój warsztat, tworząc treści dla znanych marek. W swoim portfolio ma teksty dla takich brandów jak: innogy Polska, DeeZee, PWN i Marko.
Agata Kempa – junior marketing specialist w AtomStore. Z wykształcenia – polonistka i politolożka, z urodzenia – Ślązaczka. Nie straszne jej media społecznościowe, organizacja eventów i wystąpienia publiczne.