WEBINAR
Jak kupować, nie mając w danym momencie pieniędzy?
Nowa usługa Pay Smartney od Blue Media
13 kwietnia 2021, godz.: 10:00
Zastanawiasz się, czy warto oferować klientom płatności odroczone i ratalne? Czy takie korzyści, jak wyższa wartość koszyków, utrzymanie porównywalnego poziomu sprzedaży przez cały miesiąc i przewaga konkurencyjna Cię przekonują? Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, to zarejestruj się na nasz webinar z Blue Media.
Co czeka Cię na webinarze?
Konsumenci kupują więcej i chętniej, płacąc za zakupy do 30 dni lub w ratach. Czy merchanci mają z tego jakieś korzyści? Wiele, zwłaszcza jeśli zintegrują swój e-sklep z metodą płatności Pay Smartney od Blue Media. Chcesz dowiedzieć się, dlaczego warto oferować klientom metodę Pay Smartney i jak aktywować usługę na platformie AtomStore? Weź udział w webinarze z przedstawicielami Blue Media.
Poruszymy takie tematy, jak:
- Czym jest OTP (odroczony termin płatności) i jak działa?
- Na czym polegają płatności ratalne?
- Jakie korzyści otrzymują merchanci z wprowadzenia usługi Pay Smartney?
- Dlaczego klienci decydują się na skorzystanie z płatności odroczonych albo w ratach?
- Jak wygląda proces aktywacji Pay Smartney na platformie AtomStore krok po kroku?
Czego dowiesz się jeszcze w trakcie webinaru?
Płatności Blue Media, podobnie jak platforma AtomStore, są ciągle rozwijane. Marcin Szczur – Deputy Head of Sales, opowie Wam, o planach wdrożenia produktu wspierającego zakupy z płatnościami ratalnymi, które zapewnią Waszym klientom akceptowalność wniosków ratalnych na poziomie 100%. Możecie też liczyć na atrakcyjną ofertę od Blue Media, która dostępna będzie tylko dla uczestników webinaru!
Data: 13 kwietnia 2021
Godzina: 10:00
Czas trwania: 45 minut
Miejsce: clickmeeting → zarejestruj się
Webinar poprowadzą:
Arkadiusz Bulc – Partnership Manager w Blue Media. Z branżą e-commerce związany od 2018 r., gdzie na początku zajmował się sprzedażą bezpośrednią, pozyskiwaniem klientów, budowaniem relacji i dostarczaniem rozwiązań dla partnerów biznesowych. Obecnie zajmuje się współpracą z partnerami i programem partnerskim w Blue Media S.A. Wcześniej przez wiele lat był związany z branżą telekomunikacyjną, gdzie pełnił role związane ze sprzedażą, zarządzaniem sprzedażą oraz szkoleniami i rozwojem umiejętności pracowników jednej z największych firm telekomunikacyjnych. Aktywnie uczestniczył i wspierał m.in. wdrażanie i rozwój usługi Orange Finanse na rynku polskim.
Marcin Szczur – Deputy Head of Sales. W sopockiej firmie Blue Media od 11 lat jest odpowiedzialny za projekty z zakresu obsługi płatności online dla e-commerce oraz komunikacji SMS-owej oraz za wdrożenie zintegrowanych płatności w polskich platformach e-commerce. Swój pierwszy e-sklep internetowy założył w 2003 roku! Twierdzi, że najlepsze płatności to takie, które nie przeszkadzają klientom w zakupach.
Diana Drobniak – marketing manager w AtomStore. Z wykształcenia – inżynier ochrony środowiska, z powołania – PR-owiec, który pokochał content marketing. Z branżą marketingu związana od 2016 roku. Wierzy, że przyszłość to e-commerce, co niezbicie udowodnił rok 2020.