Poznaj trendy na 2025 rok w e-commerce Zapisz się na webinar

Blog

Zwiększ sprzedaż w sklepie internetowym - nowe funkcje statystyczne dla kampanii marketing automation

Zwiększ sprzedaż w sklepie internetowym - nowe funkcje statystyczne dla kampanii marketing automation

Czy zastanawiałeś się, jak jeszcze bardziej zwiększyć sprzedaż swojego sklepu internetowego? Właśnie dodaliśmy nowe informacje statystyczne dla kampanii marketing automation, które pomogą Ci lepiej analizować dane i dostosować strategię marketingową do potrzeb Twoich klientów. Dzięki temu będziesz mógł skuteczniej docierać do potencjalnych klientów, zwiększając tym samym swoją sprzedaż. Przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jakie korzyści dla Twojego biznesu niosą ze sobą te nowe opcje.

 

Co to jest jest marketing automation dla sklepu internetowego? To wykorzystanie oprogramowania, aby automatyzować procesy marketingowe i komunikację z klientami. Celem marketing automation jest zwiększenie efektywności działań marketingowych, zwiększenie sprzedaży i poprawa doświadczenia klientów.

 

Dokładne statystyki dla marketing automation to narzędzie, które umożliwia właścicielom sklepów internetowych monitorowanie skuteczności ich kampanii marketingowych. Dzięki temu narzędziu można w łatwy sposób śledzić, które kampanie działają najlepiej i generują najwięcej sprzedaży. Właściciele sklepów internetowych mogą również wykorzystać te statystyki do identyfikacji najsłabszych punktów swoich kampanii i wprowadzenia zmian, które pomogą zwiększyć ich skuteczność.

 

Jeżeli korzystasz z wbudowanego modułu do automatyzacji marketingu w AtomStore, nowe informacje statystyczne na temat kampanii znajdziesz w Marketing i promocje → Marketing Automation → Statystyki. Dowiedz się również, jak rozpocząć pracę z modułem marketing automation w swoim sklepie internetowym.  

 

Zwiększ sprzedaż dzięki nowym funkcjom analizy danych i kampanii marketingowych w AtomStore

Dzięki tej nowym statystykom, właściciele sklepów internetowych mają możliwość monitorowania ilości dodanych do koszyka produktów z danego przypomnienia, niezależnie od kanału za pośrednictwem którego zostało ono wysłane - e-mail, SMS czy Web Push. To oznacza, że sprzedawcy mogą dokładnie śledzić, które przypomnienia są najbardziej skuteczne w przekonaniu klientów do dodania produktów do koszyka, a które wymagają zmiany. Informację o skuteczności działań marketingowych można wykorzystać do poprawy komunikatów i poprawy swoich wyników sprzedażowych.

 

nowe statystyki w module marketing automation w atomstore

 

W systemie pojawiła się również informacja o niedoręczonych powiadomieniach w kampanii marketing automation. Niedoręczone powiadomienia są powiadomieniami, które nie zostały dostarczone do odbiorcy z różnych powodów, takich jak nieprawidłowy adres e-mail. Sprzedawcy na platformie AtomStore mogą monitorować niedoręczone powiadomienia i podejmować odpowiednie kroki w celu ich ponownego wysłania do odbiorców.

 

Jakie informacje może dostarczyć powiadomienie o ilości niedoręczonych wiadomości do klientów? Przede wszystkim to nieoceniona pomoc w identyfikacji problemów z zbieraniem informacji kontaktowych klientów. Dzięki tym informacjom sprzedawca może wprowadzić ulepszenia i poprawić swoje kampanie marketingowe, aby zwiększyć skuteczność i wyniki sprzedażowe.

 

nowe statystki w module marketing automation w atomstore

 

Merchant może również poznać dokładną liczbę unikalnych wejść i wyświetleń swojej kampanii marketingowej. W tym celu należy zaznaczyć opcję "Pokaż unikalne wejścia i wyświetlenia" pozwalającą na filtrowanie tego typu wyświetleń powiadomień.

 

Odkryj nowe funkcje i zwiększ swoją sprzedaż

Pogłębione informacje o efektywności kampanii marketingowych (email, SMS czy web push) dają sprzedawcy lepszą kontrolę nad ich kampaniami marketingowymi, co pozwala na poprawę skuteczności i wyników sprzedażowych. To unikalna okazja, aby dowiedzieć się, które produkty cieszą się największą popularnością, czy system rekomendacji pracuje efektywnie i dopasowuje ofertę do oczekiwań klientów lub czy przekaz marketingowych jest odpowiednio perswazyjny i atrakcyjny. 

 

Dodatkowo, informacje te pozwolą Ci zoptymalizować proces sprzedaży, np. poprzez oferowanie zniżek na produkty, które cieszą się największym zainteresowaniem.

 

Jeśli prowadzisz sklep internetowy i chcesz zwiększyć swoją sprzedaż, warto przetestować AtomStore - platformę e-commerce, która oferuje wiele nowych funkcji dla kampanii marketing automation. A co najlepsze, możesz to zrobić całkowicie za darmo i bez zobowiązań przez 30 dni! Dzięki temu będziesz mógł przekonać się, jak łatwo i efektywnie możesz zwiększyć swoją sprzedaż dzięki naszej platformie. Skorzystaj z tej okazji już teraz i przetestuj AtomStore!

 

przetestuj platformę atomstore za darmo przez 30 dni


Autor: Diana Drobniak

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska