Trustisto - nowa marketingowa integracja z AtomStore
Dowód społecznego zaufania to mocny bodziec zakupowy m.in. w e-commerce. Wykorzystuje go Trustisto - nowe narzędzie, z którym zintegrowaliśmy platformę. Zobacz, jak działa.
Gdy klient nie wie, czy Twój produkt wart jest jego zainteresowania, informacja o innych osobach, które go wybrały buduje jego zaufanie.
Trustisto to narzędzie do budowy zaufania poprzez wykorzystanie społecznego dowodu słuszności (z ang. social proof). Dzięki powiadomieniom typu “Adam z Krakowa niedawno kupił ten produkt”, czy “15 osób właśnie przegląda ten produkt” zaufanie do sklepu rośnie, a tym samym rośnie konwersja.
Przykładowe powiadomienia Trustisto:
Trustisto oferuje bezpłatny okres próbny, w którym można uruchomić automatyczne testy A/B sprawdzające wpływ powiadomień na wzrost konwersji. Klienci narzędzia notują wzrost konwersji na poziomie 15-20%, a i zdarzają się poprawy rzędu 2 i 3-krotnego.
Przykładowe wyniki testów A/B:
Trustisto oferuje gotowe szablony powiadomień, dzięki czemu zaraz po rejestracji i prostej konfiguracji z AtomStore, powiadomienia zaczynają wyświetlać się na stronie sklepu.
Istnieje wiele możliwości konfiguracji narzędzia, zaczynając od samego wyglądu powiadomień, czasu ich wyświetlania, odstępu między nimi, a kończąc na odmianie słów w powiadomieniach typu “Adam kupił” i “Ania kupiła”. Trustisto działa bez problemu na urządzeniach mobilnych.
Trustisto oferuje wsparcia dla nowych sklepów, dzięki czemu proces rejestracji i integracji jest bezproblemowy. Więcej informacji o narzędziu znajdziesz na jego stronie internetowej.
Autor: Diana Drobniak