Bardziej użyteczny mechanizm filtrowania na mobile dostępny w AtomStore
Od początku prac nad AtomStore bardzo duża uwagę przykładaliśmy do użyteczności zarówno panelu sklepu jak i szablonu domyślnego. Rozwiązania które pojawiają się w szablonie domyślnym stanowią wzór i podstawę wielu naszych wdrożeń, dlatego zależy nam aby były jak najbardziej użyteczne i odzwierciedlały najnowsze trendy i preferencje klientów.
W listopadzie zaktualizowaliśmy mechanizm filtrowania produktów w kategoriach oraz na liście wyników wyszukiwania. Po wejściu w wybraną listę, poniżej ścieżki dodaliśmy sekcję z listą podkategorii, którą klient korzystający z telefonu czy tableta może przeglądać za pomocą przewijania prawo-lewo. Pozwala to bez opuszczania strony lub rozwijania dodatkowych okien przejść do interesującej go podkategorii.
Oprócz zmian nawigacji w podkategoriach wdrożyliśmy także możliwość wygodniejszego filtrowania produktów. Obecnie po rozwinięciu przycisku “dostosuj” wysuwa się boczne menu z wszystkimi atrybutami, które ma dana kategoria.
Jak to działa?
Wystarczy, że klient kliknie przycisk “Dostosuj” a rozwinie mu się pop up z atrybutami i opcjami sortowania. Po kliknięciu opcji “zastosuj” wyświetlają się produkty, które spełniają opcje zaznaczone przez klienta. Po wybraniu opcji “Wyczyść” listing wraca do standardowych wyników.
Autor: Łukasz Plutecki