Poznaj trendy na 2025 rok w e-commerce Zapisz się na webinar

Blog

16.10.2012
Aktualizacje

Aktualizacje systemu 1-15 października 2012

Przedstawiamy zbiorczą listę aktualizacji wykonanych w ciągu 2 pierwszych tygodni października. Aktualizacje zawierały wiele drobnych poprawek i usprawnień oraz dodatkowy moduł reklamacji.

Przedstawiamy zbiorczą listę aktualizacji wykonanych w ciągu 2 pierwszych tygodni października. Aktualizacje zawierały wiele drobnych poprawek i usprawnień oraz kilka dodatkowych modułów. Poniżej znajduje się lista najważniejszych zmian wykonanych w tym okresie.

Aktualizacja cen w koszyku po zalogowaniu klienta. W przypadku gdy klient ma wypełniony koszyk i należy do grupy z rabatem (ma przydzielony inny cennik) po zalogowaniu jego koszyk będzie przeliczony a on przekierowany do strony koszyka z boksem informacyjnym o tym iż wartość koszyka została przeliczona.

Szybkie wyrejestrowanie z newslettera gdy następuje ono poprzez kliknięcie linka w treści newslettera. Do tej pory klient musiał potwierdzić wyrejestrowanie, obecnie gdy kliknie w link wypisania zawarty w newsletterze, pomijamy całą procedurę potwierdzenia wypisu i wyświetlamy od razu informacje o wypisaniu.

W module Paczkomaty - dodano opcje usuwania nieaktywnych Paczkomatów z listy.

W module Allegro dodano ustawienie - Sugeruj tytuł na podstawie poprzedniej aukcji tego samego produktu (dotyczy ręcznego wystawiania nowych aukcji i nie dotyczy aukcji towarów z wariantami). zmiana algorytmu tak, aby do ilości sugerowanej nie były wliczane stany u dostawców.

W zarządzaniu Formami dostawy dodano opcje ustawienia różnych kwot "darmowa od" dla przedziałów czasowych.

W gratisach do koszyka dodano opcje ustawienia przedziałów czasowych obowiązywania promocji.

W module API dodano mechanizm kolejkowania i zarządzania danymi przychodzącymi przez Atoma. Mechanizm włączany jest na życzenie i może być wykorzystywane przez sklepy które wymieniają bardzo dużo danych przez API.usuwania promocji w metodzie SetPrices, poprzez przekazanie zerowej ceny promocyjnej w znaczniku <price_promo>.

W module kody rabatowe zmianie uległo działanie dla kodów ograniczonych do produktów / kategorii. W koszyku - w przypadku gdy kodem rabatowym jest objęty wybrany produkt lub kategoria, system nie blokuje zakupu innych produktów.

Dodano opcję zapamiętywania przyjaznych linków dla kategorii i produktów - umożliwia przechowywanie (a co za tym idzie poprawne wyświetlanie) starych linków do kategorii i produktów (zmienianych np. podczas edycji nazwy produktu). Zmiana wymaga włączenia opcji w konfiguracji sklepu.

W module produkty wirtualne dodano opcje automatycznego dzielenia zamówień dla koszyka zawierającego produkty wirtualne i tradycyjne.


Autor: Łukasz Plutecki

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska