Poznaj trendy na 2025 rok w e-commerce Zapisz się na webinar

Blog

01.12.2021
E-commerce Growth

Podsumowanie Black Friday 2021 na platformie e-commerce AtomStore

Podsumowanie Black Friday 2021 na platformie e-commerce AtomStore

Jak wyglądał Black Friday w 2021 w sklepach na platformie AtomStore? Ile wyniosła sprzedaż w sklepach internetowych w Black Weekend w porównaniu do listopada? Jakie branże były najpopularniejsze? Sprawdź podsumowanie Black Friday, Cyber Monday i Black Week na AtomStore.

 

W 2021 roku AtomStore znowu odnotował rekordowe wyniki sprzedażowe. Sklepy internetowe na platformie sprzedały znacznie więcej niż w przełomowym 2020 roku. Poniżej prezentujemy nasze podsumowanie z Black Friday i Cyber Monday 2021 w e-commerce.

 

To, co warto podkreślić to fakt, że po raz kolejny z rzędu udało się utrzymać dostępność sklepów na poziomie 100% w trakcie Black Weekend. Mimo kolejnych wzrostów liczby odsłon sklepów internetowych AtomStore, sprzedawcy mogą cieszyć się z bezproblemowego działania swoich witryn sklepowych. To świetny wynik, ponieważ ruch był większy niż w Black Friday w 2020 roku i o 37 proc. większy niż w typowy piątek.

 

black friday 2021 atomstore ruch

 

Podsumowanie Black Weekend i Cyber Monday w 2021

Pandemiczny Czarny Weekend wypadł naprawdę dobrze dla sprzedawców. Wyniki sprzedaży porównaliśmy do typowego weekendu w listopadzie. Zainteresowanie ofertą najlepiej widać w statystykach sklepów, gdzie prawie każdy zaliczył peak sprzedażowy w piątek 26 listopada 2021.

 

Liczba zamówień w sklapach internetowych AtomStore złożonych w dniach 26-29 listopada 2021 była o 64 proc. większa względem poprzedzającego weekendu (19-22 listopada 2021), co przekłada się na ponad 114 000 przyjętych i zrealizowanych zamówień. Wartość transkacji zwiększyła się aż o 65 proc., a ruch w Black Weekend wzrósł o 37% (liczba odsłon wszystkich sklepów).

 

black friday 2021 atomstore porównanie weekendów

 

Największą popularnością cieszyły się sklepy związane z segmentem mody, urody oraz książek (hobby). Poniżej znajdziesz trzy najlepiej sprzedające sklepy na AtomStore. Rekordzista podczas Black Weekend w 2021 obsłużył ponad 20 000 zamówień.

 

black friday 2021 atomstore najlepsi spzedawcy

 

Black Friday 2020 vs. 2021 na AtomStore - co na plus?

Pandemia odbiła się mocno na nawykach zakupowych klientów. Po raz pierwszy w historii podczas święta zakupów 26-29 listopada 2021 zamknięte były galerie handlowe i sklepy stacjonarne. To zmusiło sprzedawców do skupienia się tylko na kanale digital i e-commerce. Widać to szczególnie na wartości zamówień, która w tym roku osiągnęła 27,6 mln zł w sklepach internetowych na AtomStore. To o 65 proc. więcej do weekendu poprzedzającego Black Friday i Cyber Monday oraz 12 proc. więcej w porównaniu do roku 2020.

 

black friday 2021 atomstore sprzedaż

 

 

To oznacza, że klienci czekają na oferty specjalne w związku z Black Friday i Cyber Monday. Ze statystyk wynika, że już tydzień przed przeglądają oferty sklepów i planują zakupy. Jednak z zamówieniem czekają do ostatniego weekendu listopada.

 

Jak pokazuje rok 2021 i Black Weekend, AtomStore jest nieustannie gotowy do obsługiwania coraz większego ruchu i liczby zamówień. Platforma e-commerce typu SaaS to dobre rozwiązanie, które nie zawiedzie Cię nawet w najważniejszy weekend w roku. AtomStore o wiele szybciej niż dedykowane rozwiązania czy projekty open-source, dostosowuje się do zmian rynkowych. Poza tym, jest bezpiecznym, stabilnym rozwiązaniem, do którego przekonuje się coraz więcej sprzedawców niezadowolonych z ograniczonych możliwości innych produktów i usług e-commerce na rynku.

 

Jeżeli szukasz nowego miejsca dla swojego sklepu internetowego, przetestuj AtomStore jeszcze dziś.

 

ZOBACZ RÓWNIEŻ

Wyniki sprzedażowe podczas Black Friday w 2020 roku w sklepach na AtomStore


Autor: Diana Drobniak

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska