Informacja na temat aktualizacji w AtomStore - grudzień 2018
W grudniu w AtomStore pojawiło się wiele interesujących funkcji. Na szczególną uwagę zasługują między innymi - wprowadzenie wielopoziomowej struktury działy handlowego w module Handlowcy, możliwość wiązania wielu kont klientów za pomocą funkcji Płatnika oraz usprawnienia w module Zgłoszeń.
4.7.14 (17.12.2018)
-
Logowanie zmian w dostawach - wprowadzono mechanizm logowania zmian w dostawach. Informacje o zmianach pojawiają się w historii operacji.
-
Poprawiono mechanizm promocji wiązanych - w module promocji wiązanych dodano obsługę kilku nowych scenariuszy związanych z tworzeniem promocji.
-
Zamówienia - poprawiono wyświetlanie stawek VAT dla produktów w zamówieniach w przypadku gdy obowiązują stawki zagraniczne.
-
Widgety - dodano możliwość wskazania krajów, dla których widget ma być wyświetlany. Nowa opcja znajduje się w MARKETING I PROMOCJE > AUTOMATION > WIDGETY, w edycji wybranego widgetu.
-
Ceneo Kup Teraz - dodano możliwość wskazania dynamicznej listy.
-
Import produktów - dodano możliwość importu ceny do wszystkich cennikówModuł importu został rozszerzony o funkcje importu cen do wielu cenników jednocześnie.
-
Dodano integrację z płatnościami za pomocą Rat Alior Bank.
-
Import produktów - dodano opcję tylko zapisu formularza importu bez wykonywania importu
-
SEO - w edycji metatagów indywidualnych dodano wybór czy uwzględniane mają być parametr GET dla tego tagu.
-
Dodano automatyczne wylogowywanie administratorów usuniętych, dezaktywowanych lub zablokowanych.
-
Ofertowanie, B2B - w module ofertowania dodano możliwość tworzenia ofert bazowych. Mogą one służyć w przyszłości do szybszego wyszukiwania i tworzenia ofert dla klientów.
-
E-nadawca - dodano '- Sklep Żabka' oraz '- Sklep Freshmarket' do listy punktów odbioru Poczty Polskiej.
-
Dodano możliwość wgrywania produktów do Landing Page z pliku xls.
-
B2B - w module stworzono 3 role o różnym poziomie uprawnień: handlowcy, kierownicy, centrala (dyrekcja).
-
B2B - dodano możliwość określenia relacji klient - płatnik. Można to zrobić w SPRZEDAŻ > KLIENCI, w edycji wybranego klienta, uzupełniając pole Płatnik. Dzięki wyborowi płatnika, istnieje możliwość przypisania konta danej firmy do konta płatnika - czyli odwzorowania wielopoziomowej struktury drzewiastej po stronie klientów korzystających z B2B.
-
B2B - dodano możliwość wyeksportowania braków w podglądzie zamówienia w panelu klienta (w sytuacji gdy system ERP zredukował zamawiane ilości).
-
Zamówienia - dodano automatyczne generowanie nazwy klienta. W przypadku braku podania nazwy podczas dodawania zamówienia przez panel administracyjny, system automatycznie uzupełni nazwę na podstawie danych adresowych.
-
Katalog produktów - umożliwiono modyfikacje wag własnych produktów za pomocą operacji grupowej. Ponadto dodano możliwość zaimportowania wartości wagi własnej poprzez mechanizm importu w KATALOG > IMPORT.
-
Katalog produktów - na liście produktów w panelu administracyjnym dodano możliwość wyświetlania kolumny 'Produkty powiązane'
-
Zamówienia - na liście zamówień pojawiły się dodatkowe kolumny 'Wartość brutto PLN' oraz 'Wartość netto PLN'
-
Lista subskrybentów - na liście subskrybentów dodano kolumnę z datą zapisania do newslettera
-
B2B - wprowadzono modyfikacje w systemie zgłoszeń. Dodano ograniczenie przypisania użytkowników do zgłoszeń tylko w ramach tej samej grupy (handlowcy i administratorzy). Dodano możliwość wskazania alternatywnej konfiguracji serwera SMTP dla zgłosze. Wprowadzono wielokrotny wybór przy ustawianiu powiadomień do zgłoszenia.
-
Katalog produktów - dodano możliwość wskazania powodu przenoszenia produktu do kosza.
-
Kupony - minimalna wartość koszyka w kuponie może być teraz obliczana wyłącznie na podstawie produktów objętych kuponem.
-
Ofertowanie, B2B - dodano możliwość określenia nazwy pliku PDF z ofertą.
Autor: Łukasz Plutecki