Blog

29.10.2015
Funkcje

Aktualizacje AtomStore sierpień - październik 2015

Zapraszamy do zapoznania się z informacjami na temat nowych funkcji wdrożonych w systemie AtomStore w okresie sierpień - październik 2015. Uwaga ze względu na bardzo obszerne zmiany w aktualizacji o numerze 4.5.0 będą one udostępniane sukcesywnie w dniach 28.10-5.11.2015.

 

Na temat nowych funkcji takich jak Ofertowanie, Promocje automatyczne czy Happy Hours przygotujemy niebawem oddzielne wpisy z bardziej szczegółowym opisem.

4.5.0 (28.10.2015)

  • Kupony rabatowe - rozbudowano mechanizm rozdzielania wartości kuponu na produkty w zamówieniu.
  • Koszyk - przeprowadzono refactoring kodu odpowiedzialnego za obsługę koszyka.
  • Sprzedaż > Stawki podatkowe - wprowadzono obsługę nowej stawki podatkowej - np (nie podlega).
  • Newsletter > Filtry subskrybentów - poprawiono mechanizm sprawdzający ilość pasujących subskrybentów.
  • Formy płatności - dodano moduł bonów towarowych umożliwiający płacenie za zamówienie (lub jego część) kodem bonu.
  • MultiStore - dodano możliwość wyboru domyślnego kraju w wybranym sklepie.
  • Wydruki zamówień - dodano możliwość wskazania atrybutu z kodem kreskowym.
  • Kategorie - dodano możliwość definiowania pól własnych dla kategorii.
  • Sprzedaż > Przedsprzedaż - zmieniono sortowanie produktów na alfabetyczne.
  • Katalog produktów - dodano możliwość ukrywania kategorii.
  • Katalog > Import [nokaut] - dodano możliwość wskazania separatora kategorii.
  • Zamówienia - dodano możliwość podania kilku numerów przewozowych do jednego zamówienia.
  • Zestawy - dodano możliwość wyboru dostępnych wariantów w zestawie w przypadku produktów wielowariantowych.
  • API > GetProductQuantities - dodano możliwość wyboru czy uwzględniać rezerwacje i dostawców.
  • Katalog > Import - wyłączono możliwość importu atrybutów produktu przy imporcie w języku nie będącym językiem domyślnym (powodowało to odznaczanie wartości atrybutów w języku domyślnym).
  • Atrybuty - dodano możliwość import tłumaczeń z pliku XLS.
  • PayU - dodano możliwość importu płatności bez konieczności korzystania z protokołu https.
  • Katalog > Import - poprawiono mechanizm importu tagów.
  • Mail z informacją o zamówieniu - dodano obsługę znacznika ‘#numer_faktury#‘ oraz ‘#najpozniejsza_dostepnosc_w_dniach#’.
  • Koszyk - zrezygnowano z usuwania zamówienia w przypadku gdy wystąpił błąd z wysyłką maila (przy pierwszym zamówieniu klienta).
  • B2B > Ofertowanie - przygotowano nową wersje modułu wprowadzającą wiele usprawnień (operacje grupowe np. zmiana ilości, marży, ceny; edycję marży, rabatu, stawki vat, dodawanie grupowe produktów w tym produktów nieistniejących w bazie sklepu i wiele innych..).
  • InFakt - dodano obsługę przypadku usunięcia faktury w panelu InFakta.
  • Poprawiono podgląd produktu w przypadku korzystania z MultiStore.
  • Kody marketingowe JS - dodano obsługę integracji z systemem Criteo.
  • Listing produktów - dodano możliwość wykluczenia z listingów produktów będących w sprzedaży tylko w ramach zestawu.
  • Automatyczne promocje - wprowadzono nową wersje modułu umożliwiającą definiowanie wielu promocji automatycznych powiązanych z dynamicznymi listami produktów.
  • Katalog > Import - dodano możliwość nadpisywanie opisu i wartości atrybutów pustymi wartościami (usuwanie).
  • Testy A/B - MultiStore - dodano możliwość ograniczenia testu do wybranych sklepów.
  • Dodano integracje z serwisem porównującym ceny konkurencji Dealavo.
  • Promocje - dodano możliwość ograniczania promocji co do godziny i sekundy (np. od 30.10.2015 godz. 19:00:00 do 1.11.2015 godz. 23:59:59)
  • Promocje - dodano możliwość korzystania z Happy Hours (promocja codziennie w wybranych godzinach).
  • Listing produktów - dodano możliwość sortowania wg wagi własnej.
  • Katalog > Import - dodano możliwość importu cen wariantów wraz z modyfikatorem ceny (+, -, %), usprawniono proces importu przez zastosowanie importu w tle.
  • Katalog > Lista produktów - dodano kolumnę i filtr ‘Dostawcy’.
  • Allegro - dodano możliwość ręcznego dodania aukcji wprowadzonej bezpośrednio przez panel Allegro.
  • Statystyki > Sprzedaż > Dochody - poprawiono obsługę produktów wirtualnych, dodano możliwość wyświetlenia szczegółów z wybranego dnia.
  • Kartoteka klienta - poprawiono wyświetlanie produktów oglądanych przez klienta.
  • E-nadawca - dodano obsługę usług ‘Global Express’ oraz ‘Paczka zagraniczna’.

 

4.4.17 (10.09.2015)

  • Allegro - zmieniono sposób wystawiania aukcji (komunikacja AJAX, blokada dwukliku), dodano podgląd w oknie.Allegro - dodano obsługę Paczki w ruchu.Integracje z dostawcami - dodano integrację z hurtownią Onninen.
  • Paczka w ruchu - wprowadzono możliwość pobrania wszystkich etykiet.
  • Allegro - dodano aktualizację czasu wysyłki na aukcji (na podstawie statusu dostępności danego produktu - pole liczbowo w dniach).
  • Proces zakupowy - wprowadzono zapisywanie wybranego punktu odbioru do sesji oraz zapamiętanie oświadczenia o zapoznaniu się z informacją nt. prawa do zwrotu po przejściu do drugiego kroku koszyka.
  • Wydruki zamówień - do wydruków zamówień dodano opcjonalną treść strony statycznej (np. informacje nt. zwrotów). 
  • Allegro - zmieniono wygląd wyszukiwarki na liście aukcji, dodano obsługę Paczki w Ruchu (w tym wybór docelowego punktu odbioru).
  • GLS - dodano obsługę i wyświetlanie błędów z API GLS’a.

 

4.4.16 (14.08.2015)

  • Import produktów - dodano możliwość importu opisu zdjęć produktów oraz kodów u dostawców, zmiany kodu produktu, usuwania produktów, wprowadzono rejestr importów.
  • Porównywarki - dodano obsługę szablonów nazw produktów.
  • Subskrybenci - ręczne dodawanie subskrybentów w panelu, dodano możliwość wysyłki maila z potwierdzeniem zapisu do newsletter.
  • Kupony - dodano możliwość wprowadzenia kodu kuponu przy pustym koszyku.
  • Google Merchant - dodano możliwość wykluczenia produktu / kategorii.

 


Autor: Łukasz Plutecki

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska