Blog

31.07.2017
Funkcje

Aktualizacje AtomStore w czerwcu i lipcu 2017

Zapraszamy do zapoznania się z informacją na temat zmian w systemie zrealizowanych w czerwcu i lipcu. 

4.6.20

  • Zestawy - poprawiono mechanizm aktualizacji statusu dostępności zestawu.
  • Magazyn - poprawiono wyświetlanie cen zakupu.
  • Listing zamówień - dodano możliwość filtrowania zamówień po statusie dostępności produktu w momencie zakupu.
  • Edycja produktu - dodano wyświetlanie w historii PZ/WZ zamówień bez WZ, jeżeli moduły „Dostawcy” i „ERP” są wyłączone.
  • Subskrybenci - poprawiono import listy z pliku XLS oraz działanie filtrów.
  • Integracja z systemem Afiliant - zmieniono przekazywanie kwot brutto na kwoty netto.
  • Subskrybenci - dodano logi dot. utworzenia, zmiany i usunięcia listy subskrybentów.
  • Edycja produktu - dodano pole „Ilość sztuk w opakowaniu” wraz z możliwością wyboru jednostki oraz jego importu i eksportu.
  • Porównywarki - dodano możliwość wskazania produktów, które mają być rozbijane na warianty.
  • Dodano możliwość zachowania kodu produktu przy łączeniu produktów.
  • Magazyn - poprawiono obsługę zamówień, które w momencie złożenia otrzymywały status WZ.
  • Faktury - dodano możliwość powiązania do faktury ujemnych wpłat.
  • Wczytanie koszyka klienta - poprawiono wczytywanie koszyka w innej walucie niż domyślna.
  • Banery - dodano operację grupową sortowania banerów.
  • SEO - dodano możliwość ustawienia przekierowań ze starych adresów URL produktów do nowych.
  • Dodano zabezpieczenie przed nieprawidłową zmianą statusu zamówienia przy raporcie z serwisu płatności internetowych.
  • Zestawy - poprawiono mechanizm aktualizacji statusu aktywności produktu.
  • Blog - dodano RSS oraz możliwość edycji daty dodania komentarza do wpisu na blogu.
  • Dodano integrację z GetResponse

 

4.6.19

  • Poprawiono eksport zamówień do XLS.
  • Zoptymalizowano eksport subskrybentów przy bardzo dużej liczbie subskrybentów.
  • Dodano moduł konfiguracji zależności pomiędzy sklepami w multistore, językami, cennikami etc.
  • Poprawiono obsługę flagi ‘Bestseller’ przy tworzeniu kopii produktu.
  • Dodano możliwość wyświetlania karty produktu przy statusie 'Widoczny' = 'nie'.
  • Banery - dodano możliwość wielostopniowej zmiany pozycji baneru.
  • Ujednolicono dymki opisujące opłacenie zamówienia.
  • Dodano możliwość automatycznego wylogowywania klienta po określonej liczbie minut z podanych adresów IP.
  • Katalog produktów - dodano nową operację grupową.
  • Import płatności - dodano kolorowanie wpłat.
  • Porównywarki - dodano możliwość wysyłania znaku wodnego do porównywarek.
  • Blue Media - dodano obsługę kart płatniczych w koszyku.
  • Google Merchant - dodano możliwość uwzględniania minimum logistycznego w cenie produktu.
  • Szablon domyślny - dodano funkcje ograniczającą przypadkowych zakupów tego samego towaru (generowanie zdublowanych zamówień).
  • Import płatności - dodano obsługę spacji w kwotach zamówień.
  • Google Merchant - dodano przekazywanie kosztów dostawy.
  • Usprawniono zarządzanie wartościami atrybutu typu „cecha”.
  • Przedsprzedaż - wyliczanie planowanej daty wysyłki zamówienia.
  • Import faktur z Comarch Optima -  dodano wiązanie z wpłat z fakturami.
  • Poprawiono pobieranie opinii z serwisu Opineo.
  • Wprowadzono możliwość zmiany metody płatności na ekranie opłać zamówienie (dla wybranych systemów płatności online).
  • Wprowadzono dodatkowe zabezpieczenia podczas usuwanie wartości atrybutu.

 

4.6.18

  • Dodano załączniki do zamówień.
  • Cenniki automatyczne - dodano możliwość blokowania ceny.
  • B2B - dodano możliwość rabatowania grup klientów per kategoria.
  • Dodano możliwość automatycznej wysyłki faktur.
  • B2B - dodano możliwość wykluczeń form płatności dla użytkownika.
  • Listing zamówień - dodano możliwość wyświetlenie kolumny 'Uwagi dla kuriera'.
  • Google Merchant - poprawiono przekazywanie pola shipping_weight.
  • Dodano opcję wysyłki SMS'a z kodem rabatowym.
  • Wczytanie koszyka klienta - poprawiono wczytywanie danych adresowych klienta.
  • Bony - wprowadzono automatyczną deaktywacja bonu (przy anulacji zamówienia powiązanego z wydaniem bonu).
  • Archiwum PZ/WZ - dodano informacje o administratorze, który utworzył dokument i czasie dodania.
  • Listing zamówień - dodano możliwość wyszukiwania po numerze NIP.
  • Listing produktów - dodano możliwość wyszukiwania produktów wg form dostawy.
  • Import produktów - dodano pomijanie, jeżeli kod produktu występuje w wariancie.
  • Listing produktów - dodano możliwość wyświetlenia kolumny z wartością wybranych atrybutów.
  • Zaktualizowano integrację z PayPal Express Checkout.
  • Dodano integrację z narzędziem e-zwrotów Poczty Polskiej - https://ezwroty.poczta-polska.pl/.
  • Eksport produktów - dodano możliwość eksportu całej galerii produktu.
  • Poprawiono generowanie statystyk produktów do pliku XLS.
  • Dodano integrację z narzędziem Insider.
  • wFirma - dodano zabezpieczenie przed zdublowanym numerem faktury.
  • Dodano integrację z edrone.me.
  • Rozbudowano moduł importu płatności, dodano import z formatu DHL.
  • Wprowadzono możliwość dodawania komentarzy do anulowanych zamówień.
  • Płatności Blue Media - dodano możliwość rozdzielenia płatności kartami oraz Rat Alior Banku na osobne formy płatności.
  • GLS - dodano możliwość wpisania wartości pobrania.
  • Zestawy - dodano informacje o zniżce zestawu na listingach.
  • Poprawiono obsługa zwrotów usuniętych wariantów.

Autor: Łukasz Plutecki

AtomStore to platforma e-commerce dla dużych i średnich sklepów internetowych, która pozwala elastycznie zarządzać ofertą i szybko skalować sprzedaż. System działa w modelu SaaS Enterprise i jest dedykowany każdemu modelowi biznesowemu - B2C, B2B oraz omnichannel. Nasze rozwiązanie oferuje wszystko, czego potrzebujesz w sklepie online w jednym miejscu.

Znajdź nas na:

  • Blog
  • Facebook
  • Youtube
  • Linked in
  • logo iab polska